Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm... Dusje og rydde litt og få en kompis over for litt LANing, eller gi faen og bare sette seg ned med Jul i Skomakergata-DVDene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er det egentlig noe aldersgrense her på forumet? Syns det burde det. 7659193[/snapback] Nei det er det ikke, men gjett om vi trenger det. Men det vil ikke virke. Er ikke noen måter å finne ut hvor gammel en person er. 7659202[/snapback] Husker du ikke Leisure Suite Larry? De klarte det jo fint Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Svarer til Campin Carl. Spilt Garrys Mod? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Husker du ikke Leisure Suite Larry? De klarte det jo fint 7660995[/snapback] Nei jeg husker ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herr Brun, takk for at du minte meg på et av tidenes beste spill. *rote frem gamle disketter og stæsj igjen* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Husker du ikke Leisure Suite Larry? De klarte det jo fint 7660995[/snapback] ja ikke sant var så bra "sperre" Moderatornotis: Maks to quotes per sitat. Endret 6. januar 2007 av Orresnei Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg blir så irrtert på forum der du må skrive inn fødselsdato for å komme inn! Lettere å trykke på "Yes, i am 18" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herr Brun, takk for at du minte meg på et av tidenes beste spill. *rote frem gamle disketter og stæsj igjen* 7661017[/snapback] hva er disketter ..... har ikke sett sånne på mange år nå , diskett drive har eg heller ikke lenger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Makan Jeg krever alltid diskettstasjon på maskina Nostalgiker Har evig med spill på floppy som jeg aldri gidder å bare legge permanent over på maskina. Liker den gamle følelsen av å stappe en diskett inn i diskettstasjonen og gå på a:\ og leke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 har ikke diskettstasjon i pcn min jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Makan Jeg krever alltid diskettstasjon på maskina Nostalgiker Har evig med spill på floppy som jeg aldri gidder å bare legge permanent over på maskina. Liker den gamle følelsen av å stappe en diskett inn i diskettstasjonen og gå på a:\ og leke 7661076[/snapback] brenne over på cd , disketter dør uasett så kjapt , bare man skulle ha med seg et spill på en diskett til en kompis i snøstormen så var de kaputte Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ftz-: jeg har faktisk et disket-rom i pc'en min jeg Men det tror jeg det er mange som har. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Svarer til Campin Carl. Spilt Garrys Mod? 7661001[/snapback] jepp, har begynt og pusle litt meddet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ftz-: jeg har faktisk et disket-rom i pc'en min jeg Men det tror jeg det er mange som har. 7661099[/snapback] så enten har du en ferdig dell/hp/insertjalldataher eller så har du faktisk kjøpt en utenom ! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ftz-: jeg vet ikke hvorfor den er der .p Og ikke f**n om jeg hadde kjøpt ferdigbygg, utenom bærbar da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har en ferdigbygd fra Dell for øyeblikket som skal byttes ut så snart jeg får overført penger til kredittkortet, som forklarer hvorfor jeg har floppydisk nå, men alltid når jeg bygger PC ellers, hiver jeg med diskettstasjon. Har i og for seg 3 stk liggende til fremtidige PCer. En i svart. En i sølv. En i offwhite. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Datasmurf: diskettstasjon kan være greit å ha det, plutselig får du jo bruk for noe du bare har på diskett, men så har du ikke diskettstasjon. Og Dell pc'er er jo greie, men hvis du skall oppgradere så må du jo kjøppe de forbanna spesial tingene deres. Og det koster jo selvfølgelig mer en det fra andre merker som nVidia og Ati, ellers så mp du kjøpe en helt ny pc, det er det mest idiotiske jeg vet om. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) If you're willing to change the world, let love be your energy...! Sitter bare her i mørket og hører på Robbie Williams jeg... Endret 6. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Andeby, jeg vet. Det er noe herk. Og helt forj***ig å holde på inni de også Så når jeg bare får penger nå, så blir det en liten tur på komplett og psdata Men akkurat nå har jeg Nerfherder på winamp og twist i handa og koser meg ^^ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, jeg får vel ta mot til meg og gå til sengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg