Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trenger ikke alkohol, er bare å la være å sove noen døgn, så blir det noe av den samme effekten Særlig med evig smurfestemmemusikk som dundrer rundt deg og CS og RA2 for full guffe i 1 døgn eller to. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trenger ikke alkohol, er bare å la være å sove noen døgn, så blir det noe av den samme effekten 7660102[/snapback] Ikke når du er vant til å døgne. Flere ganger jeg har vært knallvåken når jeg ikke har sovet natta før det. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I see your 2 tits and raise you 1 dick Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Man kan da ikke sammenligne det å drikke seg full og døgne? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Man kan da ikke sammenligne det å drikke seg full og døgne? 7660155[/snapback] Jo, han gjorde det nettopp. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ligger å kjeder vettet av meg. Poltergeist går på en eller annen rar tv kanal jeg har på i bakgrunnen, bikkja sover, og jeg kan ikke feste da jeg er i en treningsperiode Alt jeg tenker på er: Damn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 nice one, oivind_dahle Men klart man kan sammenligne døgning og fyll. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Regnes det som Support hvis jeg poster linken til forumet mitt her? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Regnes det som Support hvis jeg poster linken til forumet mitt her? 7660235[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Regnes det som Support hvis jeg poster linken til forumet mitt her? 7660235[/snapback] Ja 7660243[/snapback] Damn it Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Neida det er det ikke. Les første post gutt så finner du ut hva Support er siden du ikke vet hva det er Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Neida det er det ikke. Les første post gutt så finner du ut hva Support er siden du ikke vet hva det er 7660283[/snapback] Jeg oppfattet det slik at support gjelder bare tråder fra forumet HER. Så jeg har tillatelse til å poste link til mitt forum? Eller er jeg helt på jordet her? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Forumet ditt suger, og reklamering er ikke lov i følge retningslinjene. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread. Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov! Skulle ikke være så vansklig å forstå Endret 6. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Eller så kan du gi meg en hundrings så kan jeg si "wow, sjekk ut linken til det fete forumet i signaturen til latterkongen a'" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 *weee* Jeg fant igjen de gamle opptakene mine fra svensk radio med Rally Gunde og Pekka ftw ^^ Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 * Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" der og ikke være en stor support-thread.Brukere som hjelper andre med supportspørsmål kan også selv vente seg reaksjoner. Support er ikke lov! Skulle ikke være så vansklig å forstå 7660324[/snapback] Nå sier plutselig Bundy at det ikke er lov ifølge retningslinjene. Er det sant? *Sjekke* Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 å reklamere for noe er ikke suppert, men det er en annen regel som sier at du ikke har lov til å reklamere Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 nå er det lenge siden jeg har vært innom her , hva skjer her fortiden da?? eller har jeg ikke nå mye nytt og komme med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg