xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) (Ja, jeg har bare kontakt med venner på internett)Bor du i langvekkistan, eller er du bare usosial? Endret 6. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sant.Selv om det er den ideelle døgnrytmen. Sove fra ca 16:00 til litt utpå kvelden (ca 02:00). Da har du 10 timer søvn og masse tid å være våken og opplagt på. Men du går jo glipp av alt mulig. Åpne butikker (irriterer meg at jeg ikke kan handle brød og sånn på nettet og få det på døra / i postkassa ) og slikt. Og mangelen på folk pålogga, maks usosial (Ja, jeg har bare kontakt med venner på internett) et cetera, men du og du så kos. Tror jeg skal prøve det i februar / mars 7659593[/snapback] Hvis vi er fler som gjør det samtidig blir det jo mer sosialt 7659624[/snapback] Hehe, det blir litt kjedelig med 3 stk som er alltid på om natta, hvis du ikke bare snakker med folk fra usa osv da ^^ Vi må få alle i samfunnet til å bruke denne døgnrytmen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bor like utenfor Trondhjem, men ja. Jeg er asosial eller noe. Godt fornøyd med å bare ha kontakt med venner via internett, selv om det blir litt stuslig med bare kosedyrene, filmene, bøkene og pc'ene til tider. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Sant.Selv om det er den ideelle døgnrytmen. Sove fra ca 16:00 til litt utpå kvelden (ca 02:00). Da har du 10 timer søvn og masse tid å være våken og opplagt på. Men du går jo glipp av alt mulig. Åpne butikker (irriterer meg at jeg ikke kan handle brød og sånn på nettet og få det på døra / i postkassa ) og slikt. Og mangelen på folk pålogga, maks usosial (Ja, jeg har bare kontakt med venner på internett) et cetera, men du og du så kos. Tror jeg skal prøve det i februar / mars 7659593[/snapback] Hvis vi er fler som gjør det samtidig blir det jo mer sosialt 7659624[/snapback] Hehe, det blir litt kjedelig med 3 stk som er alltid på om natta, hvis du ikke bare snakker med folk fra usa osv da ^^ Vi må få alle i samfunnet til å bruke denne døgnrytmen! 7659651[/snapback] Lurer på om det er mulig å leve sånn over lengre tid Jeg er asosial eller noe. 7659652[/snapback] Kan se sånn ut med tanke på signaturen din Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Var godt med taco ja Nå blir det mer SpaceCowboy online morsomt spill. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lurer på om det er mulig å leve sånn over lengre tid 7659670[/snapback] Garantert. Men det skulle ha vært sjapper som er åpen 24/7 overalt! Da hadde det vært mye enklere. Men du kan jo ikke gå på kino osv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nå holder jeg på å pusse over holl i vegger. Herregud så kjedelig det er. Er glad jeg har musikken min Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Garantert. Men det skulle ha vært sjapper som er åpen 24/7 overalt! Da hadde det vært mye enklere. Men du kan jo ikke gå på kino osv. 7659684[/snapback] hva om du betaler noen til å åpne sjappe + kino hjemme hos deg, så du kan gå på begge?:> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snobjorn: Antisocial and proud! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 lOl hvem? 7659362[/snapback] Du het SteffyBoy når du laget den, derfor skriver jeg SteffyBoy. Hmm, jeg liker egentlig ikke navnebytter, men SteffyPants høres jo faktisk ikke så ille ut. Tar jeg veldig feil hvis jeg tror at du har brukt det navnet før vel noen anledninger? 7659426[/snapback] SteffyPants er det stemoren min har kalt meg i 7-8 år. Jeg har også blitt kalt det av diverse venner, lærere og etterhvert meg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Denne tråden har det med å bli litt for stillestående til tider Snart skal jeg ta min første Coca-Cola / brus på 7 måneder og 1 dag!! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Snart skal jeg ta min første Coca-Cola / brus på 7 måneder og 1 dag!! 7659934[/snapback] Hvorfor det? Holder du ikke ut ett helt år eller? Neida du har vært flink 7 måneder er lenge :O i allefall uten brus. Jeg har begynnt å å kutte ned på brusdrikking jeg også. Jeg kommer til å drikke på tg da... ( ) Endret 6. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kommer til å drikke på tg da..Hadde med meg tre brett i fjor jeg. Det var ... litt for mye. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kommer til å drikke på tg da..Hadde med meg tre brett i fjor jeg. Det var ... litt for mye. 7659959[/snapback] På hwlan hadde vi (tre personer) med oss 2 brett på deling. Etter to dager drakk jeg vann fremfor Cola. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg holder nok ut et år ja. Og sikkert mer, men nå føler jeg meg ikke sterk fordi jeg holdt ut uten lenger, nå føler jeg meg svak fordi jeg ikke klarer å begynne på igjen Har prøvd siden begynnelsen av desember Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alkohol må man ha på lan vettu. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Alkohol må man ha på lan vettu. 7660016[/snapback] hum? Er nok lettere å unngå brusdrikking når man er over 18... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lan er jo så fordømt kjedelig, og da trenger man drikke! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) HAHAH, forumet til latterkongen er så elendig, SO er kopiert herifra. Han har ikke endra teksten engang! :!: på første innlegget Endret 6. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Om du synes lan er kjedelig vil jeg anbefale deg å spare pengene (evt. bruke de opp på fyll) og bare la vær å dra edit: Få se om du klarer å linke til forumet hans før jeg finner den selv da. Endret 6. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg