Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle være alene hjemme... :p Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast".

 

Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo :shrug:

Lenke til kommentar
Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle  være alene hjemme... :p Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast".

 

Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo :shrug:

7656818[/snapback]

 

Om du inviterer venner over, har du jo ikke tid til forum? :p

Lenke til kommentar
Herregud, Amerikanere har tungt for det :roll:

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151721

7657000[/snapback]

 

hehe.. nesten komisk..men når folk gjør det å få millionerstatning så tror jeg ville lagd et varselskilt hvis jeg var produsenten jeg og.

 

Det står jo advarsel på kaffekoppene at kaffen er varm.. haha.. Er jo nesten bare for dumt..jeg forventer nå at kaffen er varm når jeg kjøper den :p

Lenke til kommentar
Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle  være alene hjemme... :p Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast".

 

Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo :shrug:

7656818[/snapback]

 

Om du inviterer venner over, har du jo ikke tid til forum? :p

7656878[/snapback]

 

motsatt

Kan jeg ikke få besøk av venner får jeg tid forum

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...