sekt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du rekker vel en tur til byen for å handle noe nytt? :] Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ikke i Stavern nei... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dra til oslo først da, ta på deg de nye klærne dero og ha de gamle i en sekk eller noe Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 En stille dag i SO6 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jepp, typisk at det er så stille her når jeg for dags skyld hadde tenkt til å være litt mer aktiv enn ellers Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jepp, typisk at det er så stille her når jeg for dags skyld hadde tenkt til å være litt mer aktiv enn ellers 7656775[/snapback] Siden når var det et mål? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jepp, typisk at det er så stille her når jeg for dags skyld hadde tenkt til å være litt mer aktiv enn ellers 7656775[/snapback] Ikke gøy det Snobjorn. Vi kan jo grave en grav til denne tråden da! Den er bare millimeterene vekke fra å dø ut! Huff som jeg kjeder meg nå Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle være alene hjemme... Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast". Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som blir med å grave den graven eller? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle være alene hjemme... Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast". Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo 7656818[/snapback] Om du inviterer venner over, har du jo ikke tid til forum? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Telenor funker jo (H) haha, det funket ikke Endret 6. januar 2007 av Bimmelom Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herregud, Amerikanere har tungt for det http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151721 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herregud, Amerikanere har tungt for det http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151721 7657000[/snapback] hehe.. nesten komisk..men når folk gjør det å få millionerstatning så tror jeg ville lagd et varselskilt hvis jeg var produsenten jeg og. Det står jo advarsel på kaffekoppene at kaffen er varm.. haha.. Er jo nesten bare for dumt..jeg forventer nå at kaffen er varm når jeg kjøper den Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Tror jeg hadde vært litt skuffa hvis kaffen var lunka EDIT: noen som har sett at det har kommet ny smily? Håper ikke den tar av like mye som ph34r Endret 6. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden i dag tidlig da foreldrene mine dro på hytta og jeg fikk bekjed om at jeg skulle være alene hjemme... Bare høre på god musikk, tilegne seg kunnskap på nettet, lage seg noe god mat. Sjeldent jeg faktisk har tid til å sitte på forumet over lengre tid for bare å prate om "løst og fast". Tenkte jeg skulle invitere noen venner men den ene vennen min er på sjukehus, de andre er i selskap til bestemora si, de andre vennene er vel på en eller annen fest i Oslo 7656818[/snapback] Om du inviterer venner over, har du jo ikke tid til forum? 7656878[/snapback] motsatt Kan jeg ikke få besøk av venner får jeg tid forum Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Captein Morgan: Orignal Spiced Gold ligger i barskapet mitt. Skal kose meg når jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da var jeg tilbake etter en måneds pause. Hvordan står det til. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da var jeg tilbake etter en måneds pause. Hvordan står det til. 7657126[/snapback] der er du, jeg syntes det var lenge siden jeg hadde sett deg noe sted Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Velkommen tilbake Solid. Hvordan går det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 I dag skal jeg til bærum og feste 7655399[/snapback] Oh, oh oh! Pleeeease tell me where! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg