Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, lager egg og bacon til frokost jeg :) skal jeg steke egget eller baconet først? Blir vel mest logisk med baconet for da kan eggen steke i baconfettet ?

7656195[/snapback]

Ja. Bacon først.

 

Noe som er digg, er å steke baconet nesten ferdig, for så å helle røre til en omelett oppå, mens den ligger i panna. Det er digg.

Lenke til kommentar
Telêhor..haha nei det går ikke :p Litt artig.. Hva er planene for kvelden?

7656026[/snapback]

 

Lite, ingen planer. Hva skal du?

7656120[/snapback]

 

Hmm, egentlig lite..men tror jeg skal dra opp til ho karen i Gausdal, siden det ikke skjer noe anna..stikke opp der å snakke med folk.. kjenner jo en del som skal dit..kanskje de kan sitte på ned igjen når det er ferdig hvis jeg er der en stund...

Lenke til kommentar
Hmm, lager egg og bacon til frokost jeg :) skal jeg steke egget eller baconet først? Blir vel mest logisk med baconet for da kan eggen steke i baconfettet ?

7656195[/snapback]

Ja. Bacon først.

 

Noe som er digg, er å steke baconet nesten ferdig, for så å helle røre til en omelett oppå, mens den ligger i panna. Det er digg.

7656222[/snapback]

 

 

Litt for komplisert jeg er 1 grads eggstekernybegynner :p

Lenke til kommentar
Litt for komplisert jeg er 1 grads eggstekernybegynner :p

7656339[/snapback]

OK. Da får du oppskrift.

 

1. Stek bacon og la det ligge i panna

2. Pisk sammen egg og krydder

3. Hiv omlelett-røra i panna oppå baconet.

4. Stek som en vanlig omelett.

 

Da får du omelett med innebygd bacon. Bedre og lettere å spise. Serveres med rundstykke eller oppå brød.

 

Skjønner du?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg regener ikke med at han har ingrediensene til det, når han sier han skal mekke egg og bacon :wee:

 

Dessuten er egg og bacon også sundt, i begrensede mengder, fordi du får i deg masse sundt fett, og andre stoffer.

7656242[/snapback]

 

 

det er vel egentlig bare fett og proteiner? ^^ baconet ble litt godt stekt (minimalt) glemte å helle av fettet før jeg stekte eggende så de ble litt rare ...

 

 

Edit: skal prøve det nestegang :) Dete var godt, jeg ristet brød og toiok et glass melk også... The Ultimate Breakfeast

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...