mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bilde? 7656011[/snapback] Har ikke leding til mobilen desverre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det er snø ute! Jeg har så fryktelig lyst på kebab, men det er jo et stykke å gå giidder jeg det da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vil også ha snø Synes den kan komme snart. Avisen sa at det kanskje ikke kom noen i hele januar Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oh!, kanskje jeg skal bestille pizza i kveld? .... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg håper på McDonalds mat i kveld jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha i kveld jeg. Kan ikke ha taco, lasanje eller pizza fordi det har jeg levd på hele uka, og da er jeg liksom tom for ideer. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Telêhor..haha nei det går ikke Litt artig.. Hva er planene for kvelden? 7656026[/snapback] Lite, ingen planer. Hva skal du? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jaja, her blir det blir det liv. *borte vekke i bryllup* Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har nettopp sett henrettelsen av Saddam nå Altså når han ble hengt. :!: Så jævlig vondt ut. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg håper på McDonalds mat i kveld jeg 7656103[/snapback] Bon Apetitt har mye bedre burgere en McDonalds! Men den herlige smaken får du nok aldri oppleve siden den kjeden bare er her på Hordaland! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, lager egg og bacon til frokost jeg skal jeg steke egget eller baconet først? Blir vel mest logisk med baconet for da kan eggen steke i baconfettet ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, lager egg og bacon til frokost jeg skal jeg steke egget eller baconet først? Blir vel mest logisk med baconet for da kan eggen steke i baconfettet ? 7656195[/snapback] Ja. Bacon først. Noe som er digg, er å steke baconet nesten ferdig, for så å helle røre til en omelett oppå, mens den ligger i panna. Det er digg. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lag wook! Det er sunt, og sinnsykt godt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg regener ikke med at han har ingrediensene til det, når han sier han skal mekke egg og bacon Dessuten er egg og bacon også sundt, i begrensede mengder, fordi du får i deg masse sundt fett, og andre stoffer. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Telêhor..haha nei det går ikke Litt artig.. Hva er planene for kvelden? 7656026[/snapback] Lite, ingen planer. Hva skal du? 7656120[/snapback] Hmm, egentlig lite..men tror jeg skal dra opp til ho karen i Gausdal, siden det ikke skjer noe anna..stikke opp der å snakke med folk.. kjenner jo en del som skal dit..kanskje de kan sitte på ned igjen når det er ferdig hvis jeg er der en stund... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Lag wook! Det er sunt, og sinnsykt godt! 7656224[/snapback] Wook med kylling! Ahh.. det er godt det.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm, lager egg og bacon til frokost jeg skal jeg steke egget eller baconet først? Blir vel mest logisk med baconet for da kan eggen steke i baconfettet ? 7656195[/snapback] Ja. Bacon først. Noe som er digg, er å steke baconet nesten ferdig, for så å helle røre til en omelett oppå, mens den ligger i panna. Det er digg. 7656222[/snapback] Litt for komplisert jeg er 1 grads eggstekernybegynner Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Litt for komplisert jeg er 1 grads eggstekernybegynner 7656339[/snapback] OK. Da får du oppskrift. 1. Stek bacon og la det ligge i panna 2. Pisk sammen egg og krydder 3. Hiv omlelett-røra i panna oppå baconet. 4. Stek som en vanlig omelett. Da får du omelett med innebygd bacon. Bedre og lettere å spise. Serveres med rundstykke eller oppå brød. Skjønner du? Endret 6. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg regener ikke med at han har ingrediensene til det, når han sier han skal mekke egg og bacon Dessuten er egg og bacon også sundt, i begrensede mengder, fordi du får i deg masse sundt fett, og andre stoffer. 7656242[/snapback] det er vel egentlig bare fett og proteiner? ^^ baconet ble litt godt stekt (minimalt) glemte å helle av fettet før jeg stekte eggende så de ble litt rare ... Edit: skal prøve det nestegang Dete var godt, jeg ristet brød og toiok et glass melk også... The Ultimate Breakfeast Endret 6. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg skal ut i dag! Møte masse folk fra Bærum, men så har jeg ingen ting å ha på meg. Jeg har sømfart hele klesskapet mitt uten resultat. Arg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg