Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jøss, fler enn meg som hsr starta opp etter 4 måneder pause. jeg sank 10kg på den tida. Prøvde igår. Idag er jeg så lemster at jeg er helt ubrukelig

7381310[/snapback]

Ups, jeg har gått opp fire kilo, jeg. :p Det er faen meg hardt å starte med styrke igjen, magen min skalv isted. :roll:

7381352[/snapback]

snakker om 10kg treningsvekt, ikke kroppsvekt. hehe, men hadde ikke skjønt det selv

Lenke til kommentar
snakker om 10kg treningsvekt, ikke kroppsvekt. hehe, men hadde ikke skjønt det selv

7381392[/snapback]

Så si det da mann! Kan ikke gjette alt. ;)

Var vel kanskje ikke så sterk fra før av, men løfter jo et par bilbatterier om dagen og legger ut tunge varer (momentnøkkelen er tung!), så jeg får jo trent litt på jobb da. :p

Lenke til kommentar
diskusjon.no blir styrtrike om vi selger rettighetene til SO5 til et TV-selskap!

7381389[/snapback]

Hehe, du blir med å skrive et utdrag til en serie? basert på SO?

:p

7381420[/snapback]

Jeg tenker på pengene, men jeg tenker også på å måtte gå igjennom 7000 sider med regelrett spam for å finne det jeg leter etter.

Og ikke minst risikoen, kanskje det ikke selger.

Lenke til kommentar

7381392[/snapback]

Så si det da mann! Kan ikke gjette alt. ;)

Var vel kanskje ikke så sterk fra før av, men løfter jo et par bilbatterier om dagen og legger ut tunge varer (momentnøkkelen er tung!), så jeg får jo trent litt på jobb da. :p

7381410[/snapback]

Skal si det neste gang. jobb er god trening, var kjennbart etter hw-lan etter å ha stabla paller (17 i høyda) oppå hverandre i mange timer

Lenke til kommentar
Så du jobber fortsatt på Biltema, ja?

7381444[/snapback]

Jepp, begynner ikke å studere før til høsten. Noen uker før jul nå skal jeg jobbe mandag-søndag, det blir fine penger. :D

Nå er det mange fra forumet som har vært innom jobben ... euroshopper, en som sendte meg PM .. ok, kanskje ikke så mange likevel :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...