Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 PepsiCo: den der hadde jeg ikke sotte på bilen min for tusen kroner!(jeg hadde gjort det hvis jeg kunne tatt den av etter fem sekunder ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg hadde nok begynt å grine. 7653076[/snapback] selger dere lommetørkler? isåfall kan jeg gå inn og kjøpe til deg hvis du griner PepsiCo: den der hadde jeg ikke sotte på bilen min for tusen kroner!(jeg hadde gjort det hvis jeg kunne tatt den av etter fem sekunder ) 7653089[/snapback] Synes den er kul jeg du har sikkert hiace Endret 5. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jaggu. Nå må jeg bare la være å kjøre den, så holder det seg kanskje. Snødde i dag, og snø er lik litt glatte veier, og BMW er lik bakhjulstrekk, og resten kan dere gjette dere til. 7652717[/snapback] Skal si det ikke trengs bakhjulstrekk og 170 hester for å havne i grøfta. Var bare håret unna å havne i grøfta idag, med en Opel Vectra. Dog piggfrie dekk. Dere bmw-folk: sjekk ut den ultimate vinterbilen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Da var avgjørelsen tatt. I kveld brytes min 7 måneder lange faste Om jeg bare får en kompis til å kjøre meg på Shell 7653087[/snapback] Du har holdt ut lenge må jeg si. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dere bmw-folk: sjekk ut den ultimate vinterbilen. 7653113[/snapback] tøth:P den motoren veier sikkert 2-3 tonn. men syk er den jo Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvordan har du klart deg i 7 måneder uten brus? Det hadde jeg aldri klart. Og PepsiCo: jeg har ikke bil men jeg likte rett og slett ikke vingen, men smaken er som baken, delt i to og noen havner på midten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Andeby, aner ikke Sterk viljestyrke? Men siden 7 er lykketallet mitt og jeg ikke har noe alkohol igjen annet enn 10 bokser Heineken og en sixpack Hansa Premium, så skal jeg få hit en kompis, slenge i "Oral Bee - Sånn vi putter det ned"-CDen og kjøre på Shell med'n. Kjøpe min første glassflaske med Coca-Cola på veldig lenge, og nyte den og få orgasme etter orgasme etter orgasme. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 7 måneder er da ingenting:P har snart gått 2 år siden her men OMFG! jeg skulle bare tulle litt på chat.no ut av kjedsomhet, også skreiv jeg at jeg var jente på 8 år. Må tru hvor mange som kom med en pm. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Yaaay, sitter barnevakt. Jeg vil også ut. *sutre* Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var ikke bra Shikaru! Hva stod det på pm'ene da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Og PepsiCo: jeg har ikke bil men jeg likte rett og slett ikke vingen, men smaken er som baken, delt i to og noen havner på midten 7653149[/snapback] heheh, sant det. jeg liker den, men er ikke så mange som gjør det :\ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 blandt annet noe "vil du se meg på cam?" og sånne asl plz pluss cam osv osv. Folk er ikke helt gode i hodet. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 PepsiCo: den kunne kanskje sett bra ut på en japansk driftebil, men ikke ellers spør du meg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 PepsiCo: den kunne kanskje sett bra ut på en japansk driftebil, men ikke ellers spør du meg. 7653214[/snapback] jo på en svart bmw 518(525) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Såh, hva skjer her i gården? Herregud så fint jeg har det for tiden Nå er jeg ikke trøtt, av en eller annen grunn. Deilig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg hoster i vei og sliter med ubartreg pc, hører på gammel, trøndersk rap i form av Ståle Stil og har veldig lyst til å dra ut og kjøpe meg en glasscola Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var fint at du hadde det fint Herr Brun Nå må jeg finne chips og cola Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hmm. Nettopp hjemme fra en vel mislykket pokerkveld med tanke på pengene. Lurer på om jeg skal tusle meg en tur til Kristiania i morra, noen som vet når butikkene i Karl Johan stenger? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lurer på om jeg skal tusle meg en tur til Kristiania i morra, noen som vet når butikkene i Karl Johan stenger? 7653263[/snapback] Spørs hvilke, de fleste stenger rundt 18.00 mens noen holder oppe til 19.00 (H&M). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg