Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for det. Ser bra ut i mørket. :D

 

5-serie, ja. Jeg synes den er litt stor, men så lenge du ikke hiver på en masse plast og slikt får du godkjent av meg. Større motor er heller ikke det dummeste.

 

Hadde vært forbanna kult å fått motoren fra en 325 i min bil. Rekkesekser med 192 originale hester. :love:

7652939[/snapback]

Skal ikke være mye plast på den. Bare mekke til en helvetes falsk-carbon spoiler på den og så skal jeg råne utafor prix i skien for å plage deg :p 2,5 litern er evig kos den. Synd den sluker så mye og søker grøft på glatta ^^

Lenke til kommentar
Eyyy, den bilen din var jo litt snæxy. Skal kjøpe meg bimmer jeg og. 518, men skal mekke på ein skikkelig slæddemotor

7652801[/snapback]

 

Takk for det. Ser bra ut i mørket. :D

 

5-serie, ja. Jeg synes den er litt stor, men så lenge du ikke hiver på en masse plast og slikt får du godkjent av meg. Større motor er heller ikke det dummeste.

 

Hadde vært forbanna kult å fått motoren fra en 325 i min bil. Rekkesekser med 192 originale hester. :love:

7652939[/snapback]

 

Råne?

 

 

Lenke til kommentar

Haha, du klarer ikke plage meg på jobb. Jeg har vært med på for mye. Spontanreaksjonen min blir vel å trekke på skuldrene og ringe Hafslund eller noe. :p

 

Er ikke rart politiet føler seg utkonkurrert av private vekterselskaper forresten. Du vet det er jævlig greit når Hafslund er på plass i løpet av to minutter, mens purken bruker tjue.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...