Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, hjemme fra trening. Haha, så lite teit ut da jeg drev med benkpress med kun stangen. Visste ikke at fire måneders pause med styrketrening gjør en så svak.  :blush:

7381289[/snapback]

jøss, fler enn meg som hsr starta opp etter 4 måneder pause. jeg sank 10kg på den tida. Prøvde igår. Idag er jeg så lemster at jeg er helt ubrukelig

Lenke til kommentar
Jeg så den serien som er den orginale etter boka på nrk for ei stund sia, har og sett filmen ....

sjenijalt  :)

7381270[/snapback]

Hmm, det er den serien jeg tenker på hvertfall, den som er på 10 deler, o je ikke tar helt feil så er det den som gikk på nrk også?

Lenke til kommentar
jøss, fler enn meg som hsr starta opp etter 4 måneder pause. jeg sank 10kg på den tida. Prøvde igår. Idag er jeg så lemster at jeg er helt ubrukelig

7381310[/snapback]

Ups, jeg har gått opp fire kilo, jeg. :p Det er faen meg hardt å starte med styrke igjen, magen min skalv isted. :roll:

Lenke til kommentar
Seriøst, jeg skal så jævlig se årets julekalender på tvnorge!

7381333[/snapback]

Med Zahid Ali, ja, jeg også.

Bare TV Norge som har i nærheten av gode julekalendere.

The Julekalender var jo so and so, og kanskje Vazelina, men ærlig talt, det til og med Vazelina blir gammelt etter 5 år på rad, TV2.

Lenke til kommentar
Jeg så den serien som er den orginale etter boka på nrk for ei stund sia, har og sett filmen ....

sjenijalt  :)

7381270[/snapback]

Hmm, det er den serien jeg tenker på hvertfall, den som er på 10 deler, o je ikke tar helt feil så er det den som gikk på nrk også?

7381342[/snapback]

Ja, ganske gammal serie...

Lenke til kommentar
Ah, hjemme fra trening. Haha, så lite teit ut da jeg drev med benkpress med kun stangen.

7381289[/snapback]

Nuvel, jeg synes ikke at røff behandling med stenger er teit.

Trente puppene mine i dag jeg og. Gikk faktisk ganske så bra tatt i betraktning hvor sløv jeg har vært i de siste dagene. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...