Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er faktisk en meget seriøs bruker kjekssjokolade. Er en grunn til at jeg har 0% warn. Godt mulig det er flaks! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjempehyggelig å titte innom SO6, sånn av og til, sykelig tynnhet og dvergkamp + masse tullsvar fra Rasch, bestandig like fint å stikke innom her 7647701[/snapback] Ja, ikke sant? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ah, det er så godt å sitte småtrøtt og nyvåknet her og ødelegge øynene mine mens toastjernet knitrer liflig i bakgrunnen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Helt grei dag. Om 30 min får jeg ta bussen hjem igjen. Da er det helg med filmkikking og muligens et par fototurer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hahaha. For fem minutter ble det skjøvet inn en sånn reklameslipp for en kebab/pizzarestaurang gjennom postluka mi. For moro skyld skjøv jeg den ut igjen, men etter to minutter ble den skjøvet inn igjen så jeg ble nødt til å skyve den ut igjen! Har ennå ikke blitt "returnert". Win! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hahaha. For fem minutter ble det skjøvet inn en sånn reklameslipp for en kebab/pizzarestaurang gjennom postluka mi. For moro skyld skjøv jeg den ut igjen, men etter to minutter ble den skjøvet inn igjen så jeg ble nødt til å skyve den ut igjen! Har ennå ikke blitt "returnert". Win! 7647767[/snapback] Bor du i blokk? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ok. Da har budet løpt opp først, skøvet inn reklamen, så ned igjen, legger merke til at reklamen ligger på matta igjen og trot han har nommet, skyver den så inn igjen og forlater blokka for å bli ferdig med ruta si. Det han ikke vet er at det sitter en person i bygget som tror han har vunnet en slags kamp om reklamen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Anoreksi tynn er herlig.Jeg fikk lue i posten idag.. passer jeg lue? Jeg synes ikke det.. hva synes dere? 7647305[/snapback] jeg har den lua med purepwnage logoen på. ikke sikker på hvor den er nå Endelig hjemme, det er digg. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er faktisk en meget seriøs bruker kjekssjokolade. Er en grunn til at jeg har 0% warn.Godt mulig det er flaks! 7647708[/snapback] Joda, bare det at jeg ikke var med i diskusjonen fra starten, å ikke helt så humoren i sykelig tynne mennesker. Var mest derfor jeg skrev det, du har jo en god del vittig materiale rundtomkring Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg fant en sånn pro-ana side, det er ikke akkurat lekkert. Eller, det er et forum der de legger bilder for "thinspiration".. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan du sende meg en link? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tenkte vi kunne diskutere det, så jeg laget en tråd i Helsedelen.. trenger ikke fylle hele SO6 med tynne beinrangler Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lana: Lex, I tried to kill you. Lex: Lana! I would've done the same thing. Uten sammenheng med resten var det der bare rart Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nå er det helg alle sammen Hva snakker dere om da? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror jeg skal gå til innkjøp av frakk jeg.. hmmm God morgen ja. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ø.B.: du må ta vekk nisseluen på avataren din, det er ikke jul lenger Endret 5. januar 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ø.B.: du må ta vekk nisseluen på avataren din, det er ikke jul lenger 7648316[/snapback] n00b, jula varer jo helt til påske Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) haha jeg fikk nettopp høre det værste jeg har hørt på lenge. Satt på bussen og ved et busstopp så går en en fyr som bor under meg av og så plutselig sier han til meg. "jævla drittsekk". Han sa noe før det, men hørte på musikk så fikk i det med meg, men noen venner av meg sa at det var fordi jeg oppholdt 2 seter Endret 5. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stenges for rydding EDIT; Da åpner vi igjen og prøver på nytt, nå får dere skjerpe dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg