Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anoreksi tynn er herlig.

Jeg fikk lue i posten idag.. passer jeg lue? Jeg synes ikke det.. hva synes dere?

7647305[/snapback]

Omg you liek got da micro lal.

7647352[/snapback]

ya, its liek pwnage! got liek the Jeremy leetspeeker too! lal kekekek

 

Mushi: prøv hardere. Du har noen personlige mål du bør nå før du setter deg andre mål.

Lenke til kommentar

Enig i det Juliess sier, jeg vil ikke ha en Paris Hilton der man kjenner det knaker i vært ben når man klemmer hu. Jeg vil ha en jente med litt former. For jenter skal ha former!

 

Til noe annet: Ahh jeg savner tiden vi hadde i fjor. Da LinnC og RobertDelux + flere folk som jeg ikke husker navnet til alltid var her under kaffekoppen. Det var tider det! :cry:

Lenke til kommentar
Ja Mushi, de fleste juger til kjærestene sine. Egentlig syns de at vi er feite, stygge og lukter vondt. Sex har de av medlidenhet, og det du tror er orgasmespasmer er egentlig brekningskramper.

 

Nei. Feil. Har du lyst til å klemme på noen som gir deg blåmerker?

7647394[/snapback]

HEHEHAHHAHAOHOHOHOH!! Det der stemmer! Det er sannheten, du er den første jenta som har knekt dem hemmelige koden til oss gutter!

har marius sladret? :nei:

Lenke til kommentar

Jeg får gutter, og jeg er god og rund i kantene. Dette er foresten ikke noe jeg sier for å få høre "nei men du er jo ikke feit og bla bla bla.." så drit i det. Men prinsippet, gutter liker mye forsjellig. Og jenter gjør det samme. Jeg synes det er pent med litt tynne, høye gutter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...