mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg vil ha en hard pakke. Liker ikke å være myk og fettete. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Men nå er det jo strengt tatt ikke så mye du liker da heller... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, jeg er faen meg kresen. Har liksom fått for meg hvordan alt skal være, men ingenting blir sånn og jeg kommer aldri til å få det sånn, så jeg er alltid skuffa og missfornøyd. Må bli fornøyd med det jeg har. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Anoreksi tynn er herlig.Jeg fikk lue i posten idag.. passer jeg lue? Jeg synes ikke det.. hva synes dere? 7647305[/snapback] Omg you liek got da micro lal. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Anoreksi tynn er herlig.Jeg fikk lue i posten idag.. passer jeg lue? Jeg synes ikke det.. hva synes dere? 7647305[/snapback] Omg you liek got da micro lal. 7647352[/snapback] ya, its liek pwnage! got liek the Jeremy leetspeeker too! lal kekekek Mushi: prøv hardere. Du har noen personlige mål du bør nå før du setter deg andre mål. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er ikke naturlig å være undervektig og ha medium pupper. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Mushi: prøv hardere. Du har noen personlige mål du bør nå før du setter deg andre mål. 7647359[/snapback] Ok. skal være flink Juliess: men det er pent. Endret 5. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Få gutter syns det er pent med undervektige jenter, så om du vil se bra ut for andre, bommer du. For deg selv, javel greit, men det er hverken sunt eller pent. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er for feit nå, men jeg kunne ikke tenke meg å være tynn tynn. Tenk så mye jeg ikke kunne spist, og så mye jeg måtte ha tenkt på! Det er en stor psykisk påkjenning å slanke seg så masse. Jeg slanker meg nå, men jeg er lykkelig slik jeg er igrunn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det at gutter liker normale jenter er bare noe de skryter på seg. De vil mye heller ta en som er slank og pen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Du er aldeles ikke feit skilpadde! Du tar deg godt ut! herregud som jeg poster i SO nå... Juliess er forresten mal på hvordan jenter skal se ut kroppsmessig! Endret 5. januar 2007 av Rasch Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, det er der du tar feil Mushi.. de vil ikke ha beinrangler. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvordan veit du det? Jeg tror det er noe de sier for å få oss til å føle oss bedre, ikke nødvendigvis fordi de mener det. Det samme med de fleste kompineter gutter kommer med. Endret 5. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja Mushi, de fleste juger til kjærestene sine. Egentlig syns de at vi er feite, stygge og lukter vondt. Sex har de av medlidenhet, og det du tror er orgasmespasmer er egentlig brekningskramper. Nei. Feil. Har du lyst til å klemme på noen som gir deg blåmerker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Neitakk til undervektige jenter For mye mas om slanking og om man spiser rett et cetera. Har et par slike venninner. Heldigvis fant alkoholen dem før de ble alt for ille... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Enig i det Juliess sier, jeg vil ikke ha en Paris Hilton der man kjenner det knaker i vært ben når man klemmer hu. Jeg vil ha en jente med litt former. For jenter skal ha former! Til noe annet: Ahh jeg savner tiden vi hadde i fjor. Da LinnC og RobertDelux + flere folk som jeg ikke husker navnet til alltid var her under kaffekoppen. Det var tider det! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja Mushi, de fleste juger til kjærestene sine. Egentlig syns de at vi er feite, stygge og lukter vondt. Sex har de av medlidenhet, og det du tror er orgasmespasmer er egentlig brekningskramper. Nei. Feil. Har du lyst til å klemme på noen som gir deg blåmerker? 7647394[/snapback] HEHEHAHHAHAOHOHOHOH!! Det der stemmer! Det er sannheten, du er den første jenta som har knekt dem hemmelige koden til oss gutter! har marius sladret? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei. Feil. Har du lyst til å klemme på noen som gir deg blåmerker? 7647394[/snapback] Jeg gjør det nå, har null problemer med det. Er bare å bruke pute hvis man skal ligge i sofaen sammen. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg får gutter, og jeg er god og rund i kantene. Dette er foresten ikke noe jeg sier for å få høre "nei men du er jo ikke feit og bla bla bla.." så drit i det. Men prinsippet, gutter liker mye forsjellig. Og jenter gjør det samme. Jeg synes det er pent med litt tynne, høye gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg