Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skilpadde, hva er Menthulatum og hvor får man tak i det? :p

7646229[/snapback]

Det er noe som ligner på tigerbalsam, og kan kjøpes reseptfritt på apotek. Virker kjølende og lindrende, samtidig som det får øyne og nese til å renne (nei, jeg er ikke skilpadde :) )

Lenke til kommentar

Blir ikke så mye skole på meg heller tenker jeg. Første skoledag etter ferien var i går, en dag for mye. Sitter å vurderer hva jeg skal gjøre nå ettersom jeg angrer noe så ekstremt på skole og linjevalget mitt. Skal jeg slutte og starte til neste år? Skaffe meg legeerklæring så jeg kan bytte?..

Lenke til kommentar

Vel, personlig har jeg akkurat gitt opp senga her etter nesten tre timer med forsøk på å sovne nå, så jeg har ligget og tenkt veldig mye.

Jeg går VK2 Serviceelektronikk, det har alltid vært det jeg har lyst til, men ettersom det er et rimelig dekkende fag, har ikke alle skoler alle valgmulighetene, og jeg endte selvfølgelig opp på en skole hvor det kun var Data og Kontorfag (mao VK1 IKT, påspedd med litt om kopimaskiner), det eneste jeg egentlig liker å drive med er kopimaskiner, og det er det maks fire timer av annenhver uke... Det jeg egentlig vil er å drive med medisinteknisk, men jeg har ikke peiling på hvor i landet jeg må da (er på Hamar for tida). Det er i det hele tatt fryktelig frustrerende å være så toalt umotivert, dessuten har fraværet mitt eksplodert dette skoleåret i forhold til tidligere skoleår.

Lenke til kommentar

Skjønner, samma her, er så totalt umotivert. Idrettslinja har prestert å få meg til å hate idrett og skole enda mer, nå innser jeg faktisk hvor deilig ungdomsskolen faktisk var.. og jeg som gikk rundt og klaget på det hele tia?

Får vel stikke innom rådgiver jeg da og sjekke mulighetene.. siste utvei blir vel å få tak i en legeerklæring å bare komme meg til et litt mer motiverende sted..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...