Skilpadde Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Menthulatum er for meg som kruspersille for Ingrid Espelid. Det åpner opp nesen din det! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hvor finner jeg sanger da? 7646037[/snapback] Til spillet? Der pirater møtes og drikker te. 7646040[/snapback] stikker på piratbaren en tur jeg da Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Må være sigarett da, ikke tobakk eller sigar. 7646141[/snapback] Err, er ikke sigaretter og sigarer tobakk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skilpadde, hva er Menthulatum og hvor får man tak i det? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Må være sigarett da, ikke tobakk eller sigar. 7646141[/snapback] Err, er ikke sigaretter og sigarer tobakk? 7646211[/snapback] tobakk = rullings som jeg tror Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) tobakk = rullings som jeg tror 7646235[/snapback] Neineinei, tobakk er en plante. Endret 5. januar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 herlig humor skarstad.... Eller ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skilpadde, hva er Menthulatum og hvor får man tak i det? 7646229[/snapback] Det er noe som ligner på tigerbalsam, og kan kjøpes reseptfritt på apotek. Virker kjølende og lindrende, samtidig som det får øyne og nese til å renne (nei, jeg er ikke skilpadde ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jepp, det er det han fyren bruker på jobben. Lukter sinnssykt sterkt av det. Tror han slipper å bli tett i nesa da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 herlig humor skarstad.... Eller ikke 7646256[/snapback] Det var ikke så lett å skvise mening ut av posten din, vet du. "rullings som jeg tror" Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 drit i de stygga små feila da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 drit i de stygga små feila da 7646327[/snapback] Som en misforståelse deg å en jente mellom? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ja! fortsatt sur? sippehuer ;P Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tenkte jeg måtte få denne tråden inn under 'mine innlegg'. Prestert å snu døgnrytmen helt nå, våkner ca. 23:00 venter til skolen, drar på skolen, kommer hjem og sover til 23:00. For et liv.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Høres herlig ut. Personlig tror jeg ikke det blir mye skole på meg i morgen, bare kaste seg rett på første og beste buss til dama. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Blir ikke så mye skole på meg heller tenker jeg. Første skoledag etter ferien var i går, en dag for mye. Sitter å vurderer hva jeg skal gjøre nå ettersom jeg angrer noe så ekstremt på skole og linjevalget mitt. Skal jeg slutte og starte til neste år? Skaffe meg legeerklæring så jeg kan bytte?.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vel, personlig har jeg akkurat gitt opp senga her etter nesten tre timer med forsøk på å sovne nå, så jeg har ligget og tenkt veldig mye. Jeg går VK2 Serviceelektronikk, det har alltid vært det jeg har lyst til, men ettersom det er et rimelig dekkende fag, har ikke alle skoler alle valgmulighetene, og jeg endte selvfølgelig opp på en skole hvor det kun var Data og Kontorfag (mao VK1 IKT, påspedd med litt om kopimaskiner), det eneste jeg egentlig liker å drive med er kopimaskiner, og det er det maks fire timer av annenhver uke... Det jeg egentlig vil er å drive med medisinteknisk, men jeg har ikke peiling på hvor i landet jeg må da (er på Hamar for tida). Det er i det hele tatt fryktelig frustrerende å være så toalt umotivert, dessuten har fraværet mitt eksplodert dette skoleåret i forhold til tidligere skoleår. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skjønner, samma her, er så totalt umotivert. Idrettslinja har prestert å få meg til å hate idrett og skole enda mer, nå innser jeg faktisk hvor deilig ungdomsskolen faktisk var.. og jeg som gikk rundt og klaget på det hele tia? Får vel stikke innom rådgiver jeg da og sjekke mulighetene.. siste utvei blir vel å få tak i en legeerklæring å bare komme meg til et litt mer motiverende sted.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, tror jeg kaster inn håndklet for denne uka, tar meg en pris og en øl og blir sittende her og høre på Free Bird til bussene begynner å gå igjen jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 It's my dick in a box! Jeg kjøpte Freebird-filmen hin dagen. Digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg