Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herre gud for et hus jeg bor i... Til middag hadde vi klippfisk med flesk og poteter med hvit saus. Foreldrene mine VET at jeg ikke liker det, og at jeg ikke spiste det (kun 1 potet med litt av den horrible sausen) Nå, seks timer senere går jeg opp og spør om jeg kan få ta noe å spise til kvelds (Jam her i huset må man spørre før man spiser kveldsmat). Jeg fikk lov til å ta en gulerot og et glass vann, så skulle jeg få spise så mye frokost jeg ville i morgen.

 

Jeg trygler om å få lov til å ta et par skiver med ost i stedenfor. men neida, det er IKKE lov. Men nå har jeg klart å smugle kveldsmat innn på rommet, 2 stk brødskiver med ost uten t de merket det :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Mamma lar ikke meg heller spise kveldsmat, trodde det bare var mamma som var rar, men tydeligvis finnes det flere der ute.

 

 

:w00t:

 

Kan trøste deg med at min mamma også er rar, så da ble det plutselig flere igjen :)

Lenke til kommentar
Mamma lar ikke meg heller spise kveldsmat, trodde det bare var mamma som var rar, men tydeligvis finnes det flere der ute.

 

 

:w00t:

 

Kan trøste deg med at min mamma også er rar, så da ble det plutselig flere igjen :)

7645818[/snapback]

 

 

:roll: Lurer på hvorfor de gjør dette mot oss, det eneste jeg har hatt i meg i dag er :

 

Frokost: 1 kopp svart kaffe

Lunch: en Cola zero og ett rundstykke med ost

Middag: en ihjelkoktpotet med muskatsaus

 

Og nå. ENDELIG: to brødskiver med ost

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Er det fredag i morgen?

Jeg må vite det, fort!

7645896[/snapback]

Trodde sånne spørsmål bare dukket opp under sommerferien, jeg. :p

7645910[/snapback]

Jeg hadde nok vært ganske forvirra uten klokke som det står hvilken dag det er. Men men, greier å rote med tirsdag og torsdag, english you know..

Alså, bare de 3 første bokstavene står på englesk.

nei

 

 

det er 3 bokstaver som er på englesk.

 

editz: men nå skal jeg spille gta mp. Er faen så våken.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...