Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vår gamle lærer er fra nepal, og han skulle ha oss til å lage nepal-armbånd, noe som var koselig. :)

7380957[/snapback]

How nice.

-_-_-_-_-_-_

Problemet med same-læreren er at gjorde du det ikke rett var det anmerkning(slå den.).

7380990[/snapback]

Ja, bare å lage ting er for meg rimelig håpløst da jeg heller vil bli ferdig med det hele og gjør det så fort at jeg må begynne på nytt fordi noe var feil.

Æsj, KoH-lærere er utskudd, til og med i lærer-verdenen. Jeg tror ikke jeg har hatt en eneste normal KoH-lærer på ungdomsskolen.

Skal vi se... pedoen, hun med den sykelig lyse stemmen, hun med spøkelsesstemmen, pæra og den sinnsyke finnen som brukte så store brilleglass at man ikke så øynene hennes...

Nei, ingen normale KoH-lærere.

Lenke til kommentar
Hehe, plage deg med at vi brant magnesium idag?

(Ser fremdeles ikke hel bra på det ene øyet) :p

7380702[/snapback]

Kaliumpermanganat er gøy.

Jeg var så heldig at jeg fikk hele reagensrøret med en spiseskje med stoffet blandet ut i litt vann på hånda.

Du får små brennemerker over hele hånda. Gjør ikke vondt i det hele tatt, men hele hånda mi så brent ut, med brune flekker som gikk bort dagen etter.

Det var noe av det råeste vi gjorde i åttende.

7380745[/snapback]

Hadde et forsøk med kaliumpermanganat i forige uke. Masse oksygen som satte fyr på :D Lukta litt svidd etterpå da. For treflisa tok bra fyr, å den gærne klassen min satt selfvfølgelig med nesa i reagensglasset å sniffa CO2.

Og digg med fake brannskade da! Må jeg prøve ;)

Lenke til kommentar
Hadde et forsøk med kaliumpermanganat i forige uke. Masse oksygen som satte fyr på :D Lukta litt svidd etterpå da. For treflisa tok bra fyr, å den gærne klassen min satt selfvfølgelig med nesa i reagensglasset å sniffa CO2.

Og digg med fake brannskade da! Må jeg prøve ;)

7381103[/snapback]

Hva heter naturfag-boka di?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...