Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dette på et forum:

 

Jeg har testet muskat. Spiste 6hele nøtter.

Funket ikke før 3-4-5timer og i begynnelsen var det litt gøyt, men så ble det alt for heftig. Jeg var hjemme med foreldrene og trodde ikke det skulle funke altfor bra. Så når jeg ble så ute og dårlig at jeg trodde at jeg skulle dø måtte jeg vekke min mor og si at jeg har spist muskatnøtter. Ikke prøv dette, kan dø av krydderforgiftning. Trippen varte i over 24timer, og jeg klarte nesten ikke å gå på en uke.

Lenke til kommentar
Skal i begravelse i morgen XD

7640452[/snapback]

tror du burde ligge unna muskat da. 2gram ikveld gir deg rus i hele morra

7640481[/snapback]

Slapp av :) Skal dra i 8:15 tida og sitte i bilen med mamma og pappa og søstern min og sjoføren :) Det er en cirka 2 og en halvt timers tur :)

 

EDIT: Hvis det virker hvor lang tid tar det før jeg får noen effekt? (Jeg er 11 år)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Fant dette på et forum:

 

Jeg har testet muskat. Spiste 6hele nøtter.

Funket ikke før 3-4-5timer og i begynnelsen var det litt gøyt, men så ble det alt for heftig. Jeg var hjemme med foreldrene og trodde ikke det skulle funke altfor bra. Så når jeg ble så ute og dårlig at jeg trodde at jeg skulle dø måtte jeg vekke min mor og si at jeg har spist muskatnøtter. Ikke prøv dette, kan dø av krydderforgiftning. Trippen varte i over 24timer, og jeg klarte nesten ikke å gå på en uke.

7640580[/snapback]

man må ikke spise så jævlig mye av det da :wee: blei litt eid der :D

Lenke til kommentar
Fant dette på et forum:

 

Jeg har testet muskat. Spiste 6hele nøtter.

Funket ikke før 3-4-5timer og i begynnelsen var det litt gøyt, men så ble det alt for heftig. Jeg var hjemme med foreldrene og trodde ikke det skulle funke altfor bra. Så når jeg ble så ute og dårlig at jeg trodde at jeg skulle dø måtte jeg vekke min mor og si at jeg har spist muskatnøtter. Ikke prøv dette, kan dø av krydderforgiftning. Trippen varte i over 24timer, og jeg klarte nesten ikke å gå på en uke.

7640580[/snapback]

man må ikke spise så jævlig mye av det da :wee: blei litt eid der :D

7640620[/snapback]

Jeg har 2 nøtter. Hjelper det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...