mushi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 No shit. Sov bare en time inatt. Jeg er så kvalm at jeg nesten kaster opp og hodet gjør vondt Det er tidlig på mårran og lovlig å bitche. Står til med deg da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Halvtrøtt slenger jeg opp Opera, og går inn i SO. Ser noen bein i en avatar, så er det Bundy. WTF. Trodde det var AnAnAs jeg. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Deilig... ikke fått sove noe som helst inatt, og skal ha gym om 10min. Bra liv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 omglol nå blei det surr i timeplanen her. Fikk ikke med meg hva som skjedde Er så himmelig våken at det ikke går ann butno vil hjem ok? har samfunslære nå. det suger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Uff. Stakkar, det høres faktisk dritkjipt ut. :o *gi en trøsteklem* Jeg har det helt okei, bortsett fra at ejg har lagt meg til den vanen å sove to-fem timer hver natt. Ikke så greit når man går på skole, men jeg innbiller meg at søvn ikke er så viktig før jeg svimer av ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 *gjesp* da var jeg på skolen igjen gitt. kjedlig som alltid^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vi har engelsk, og læreren vår er like gal som alltid. xD Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gudd morgen alle Snart jobb =/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå er jeg på den 3. dagen med neglebitings-slutt. Gud det er hardt! Går ganske bra da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg testa ut et program som lager rolig musikk menst en fyr snakker om hvor godt det var å sove og å slappe av, det fungerer omtrent som å bli hypnotisert, jeg sovna på 5 minutter Sov jævlig godt også Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Innimellom liker jeg å vente til alle skoleungene har kommet inn her og klaget over søvnproblemene sine og hvor kjedelig fagene er, sånn at jeg kan poste kl 9 at jeg har tenkt å legge meg, og at jeg gruer meg til skolestart i februar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Gugh. >< Neglebiting. Ekkelt. Bra du skal slutte, stolt av deg ^^ Jeg vil ha røyk @Steffy: Bare pass deg, ellers kommer kakemonsteret og spiser buksene dine. Endret 4. januar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Gugh. ><Neglebiting. Ekkelt. Bra du skal slutte, stolt av deg ^^ 7639124[/snapback] Det er ikke ekkelt. Det er digg. Har sikkert med at jeg har gjort det så lenge hehe- EDIT: fikk vondt i magen av olivene. Endret 4. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Omfg! Halvannen time uten noe aktivitet! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Omfg! Halvannen time uten noe aktivitet! 7639369[/snapback] vi hadde stilleleken igjen.. du tapte Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Der var anlegget solgt. Ble tomt i stua gitt Nå kan jeg ikke se på film mer, fordi jeg ikke har lyd på pc'n Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En time! :o EN TIME uten innlegg. Omfg. Jeg driter i om jeg tapte stilleleken. Oo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hm. Jeg tror alle sover. Det har jeg lyst til i væffal. Snart skal jeg lage meg lunsj. Salat med kylling og oliven med pitabrød vedsidenav. nam! Er sulten allerede Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Presterte å forsove meg når første time var kvart over ti. Huff, jula har ødelagt søvnen min. Mushi: Jeg spiste akkurat det samme til kvelds. Foruten oliven, det smaker dødsfælt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg