Johkmil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Gjesp! Jeg kjeder meg. Skolestart er kjedelig. Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte. Edit: Skriveleif snek seg inn. Bedre nå? Endret 3. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Overflødig post. Endret 3. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Woohoo! Gratulerer!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.Edit: Skriveleif snek seg inn. 7636777[/snapback] Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.Edit: Skriveleif snek seg inn. 7636777[/snapback] Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie. 7636819[/snapback] Hva har jeg gjort da? Kan være at det er jeg som er dum, men jeg kan ikke se noe ulovlig i dette. Og jeg har lest reglene. Endret 3. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) jeg kan ikke se noe ulovlig i dette. 7636850[/snapback] men du kan vel se første siden Endret 3. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Pokemon Kid er tilbake, gitt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.Edit: Skriveleif snek seg inn. 7636777[/snapback] Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie. 7636819[/snapback] Waha, var sikker på at det var jeg som hadde skrevet det - typisk meg, liksom Nå skal jeg se King of Queens - beste show ever. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) jeg kan ikke se noe ulovlig i dette. 7636850[/snapback] men du kan vel se første siden 7636870[/snapback] Jeg har lest den. Det eneste jeg finner er spamming, og det mener jeg at jeg ikke har gjort. Darkness|: Det jeg ber om er en forståelig grunn for hva jeg har gjort galt. Får jeg det skal jeg gjøre de nødvendige endringer på innleggene mine. Endret 3. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvis du leser de første linjene i første posten så finner du nok ut hva som var galt med posten din Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Desto mer du følger med vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.Dette er forsøk nr 6, og vi kommer til å håndheve reglene mye strengere denne gangen for å sørge for at kvaliteten på innleggene er høyere enn sist gang. Endret 3. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Darkness|: Det jeg ber om er en forståelig grunn for hva jeg har gjort galt. Får jeg det skal jeg gjøre de nødvendige endringer på innleggene mine. 7636882[/snapback] For det første så bumpet du tråden. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Ellers så brøt du også regelen som står nederst på førstesiden i denne tråden: * Det skal ikke diskuteres hvor mange poster man har i Siste Ordet eller i Off Topic generelt. Denne regelen er satt for å forhindre spaminnlegg som kun er postet med det mål å få flest poster. I tillegg vil innlegget ditt kunne anses som spam. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvis du leser de første linjene i første posten så finner du nok ut hva som var galt med posten din Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Desto mer du følger med vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.Dette er forsøk nr 6, og vi kommer til å håndheve reglene mye strengere denne gangen for å sørge for at kvaliteten på innleggene er høyere enn sist gang. 7636897[/snapback] Er kvaliteten min lav? Tror jeg ikke helt forstår hva som menes med høy kvalitet her. Vel, vel, får vel bare si Bye Bye SO6. Edit: Så ikke Darkness| sitt siste innlegg. Men ellers: Hade alle sammen! Endret 3. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så...hva gjør så folket? Alle opptatt med skolestart eller? 7636382[/snapback] Egentlig ikke, har prøve i morgen, men har ikke lest noe. Fin start på nyåret. Jeg ser på "Typisk Norsk" på NRK-nett-tv. Tenkte å ta i bruk den forbanna lisensen min. Programmet r ganske interessant, selv om jeg har null interesse for språk whatsoever. 7636423[/snapback] Er det på gratis siden av NRK Nett-TV? Ble litt småforbanna når jeg fikk vite at Autofil er havnet innenfor betalingsdelen. Han duden har et program som kommer snart på NRK 1 eller 2 som forskjeller mellom mann og kvinne. 7636453[/snapback] Programmet heter så mye som "Adam og Eva" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.Edit: Skriveleif snek seg inn. 7636777[/snapback] Dette innlegget inneholder ikke mye kvalitet. Det tror jeg du selv kan se også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Du er mer enn velkommen til å bli i SO6, så lenge du følger reglene. Målet er at det skal skrives innlegg som faktisk åpner for en samtale. Det er ikke meningen at folk skal skrive noe bare for å skrive. Meningsløse innlegg som ikke er av interesse for noen andre enn seg selv, er derfor ikke ønsket her. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ahh.. blir så lei av dette her Noen som vil smake på min kalkun-korv? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Snorre er virkerlig slik en interessant samtalepartner og slik en god lytter, mest meningsfylte samtalen jeg har hatt på en stund... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Preben | TSP sier (21:45):Snorre du har vært borte i hele dag ergo er du der Preben | TSP sier (21:46): Am I right? Selvsagt er jeg det det går jo ikke et sekund her i verden uten at jeg har rett Så; fortell meg, hva har du gjort? Preben | TSP sier (21:47): Ah, jeg skjønner, er det gøy å ikke gjøre noe? Jeg tar det som et ja .... Vil ikke du tilføye denne samtalen noe? Preben | TSP sier (21:48): .... neinei vel, det gleder deg sikkert å høre at... nei huff, jeg kan ikke si det ... eller kan jeg? Preben | TSP sier (21:49): Jeg forstår, du mener ikke noe om saken, vrien situasjon dette her. vel, jeg kan jo seff si det men det ville virke egoistisk av meg ville det ikke? Preben | TSP sier (21:50): Jojo, du har et poeng og jeg er enig i måten du uttrykker deg på den som tier samtykker jp Preben | TSP sier (21:51): vel, jeg tror du muligens lider av depresjon, gjennom å vise din stillhet overfor meg, viser du svakhet, du er ikke sterk nok til å klare å uttrykke deg skikkelig Preben | TSP sier (21:53): Du viser på din stillferdige måte (meget stillferdige måte) at du ønsker hjelp, du ønsker hjelp av en kvallifisert, du søker hjelp av en proff, ah, hører du det? Det er nesten som å høre noen rope navnet mitt Preben | TSP sier (21:54): hvorfor det, merkerlig, hmm ah, kanskje fordi jeg er den kvallifiserte som søkes vel, siden du tier, tar jeg det som et samtykke Preben | TSP sier (21:56): Jeg tror du lider av lysdepresjon, og ikke minst regndepresjon, men siden jeg ikke er vant til pasienter som bor på et sted med så mange regndager, kan ikke jeg noe om det sistnevnte, la oss vende tilbake til lysdepresjon igjen. Preben | TSP sier (21:57): Mange sliter i mørketiden, dette inkluderer jo nå også sikkert deg Snorre. Årsaken til dette plutselige overfall av depresjon og ikke minst stillhet kan være som en følge av mangel på dagslys. Mangel på riktig lys kan blant annet føre til mangel på energi, nedstemthet, mørketidsdepresjon, feil døgnrytme og søvnproblemer. Jeg tror at jeg skal kunne hjelpe deg, simpelthen sov med lysene på, når du.. Preben | TSP sier (21:58): ...leser skal du fra nå bruke dobbelt så mye lys attpåtil skal du se inn i et lys 20 minutter daglig du vil merke en bedring i løpet av 1 til 2 uker Preben | TSP sier (21:59): åh, 1 til 2 uker det minner meg om det jeg skulle si deg min lille hemmelighet overfor deg men den kan vel alltids holdes hemmelig en god stund til hvorfor jeg gjør dette? åh, kjære, det er da hvertfall ikke for å plage deg Preben | TSP sier (22:00): tenk så plagsomt å ikke vite hva det er Preben | TSP sier (22:02): du kan gå rundt å tenke på det hele natten (husk å sove med lys!) og dagen og når du tror du har kommet frem til svaret og pinet deg gjennom en svær haug av spørsmål og timer med endeløs grubling, kommer jeg med det etterlengtede svaret: blyantspissen brakk på skolen i dag Preben | TSP sier (22:03): det ville ikke vært særlig hyggelig av meg å utsette deg for den frustrasjonen du ville gått gjennom senere? så selvsagt er ikke min lille hemmelighet så ubetydelig og da vil det jo være vært å gruble på det til neste gang jeg tar det opp? Preben | TSP sier (22:05): vel vel, jeg syns vi har hatt en meget hyggelig samtale du og jeg og vil takke for at du er slik en god lytter (ikke like god skriver...) jeg får vel ønske deg et godt nytt år og, men det har jeg vel gjort før. Vel vel, vi får vel snakkes. Heidå! Preben | TSP sier (22:06): Hmhprh, så uhøflig svarer ikke tilbake nå en gang, men men, du kan vel ikke noe for at du er deprimert, gjør som jeg skrev og alt vil gå bedre, og husk å gruble på hva min hemmelighet for deg er Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nei takk Fastar. Nå synes jeg sensor bør få ræva i gir. Jeg hadde eksamen 30. november, og det var bare meg i hele byen som hadde eksamen i det faget da. Jeg har fortsatt ikke fått den igjen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 TSP: wtf? Du er syk! 7637084[/snapback] og du er syk til å dobbelposte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg