Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :D  :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.

Edit: Skriveleif snek seg inn. :ph34r:

7636777[/snapback]

 

Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie.

Lenke til kommentar
Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :D  :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.

Edit: Skriveleif snek seg inn. :ph34r:

7636777[/snapback]

 

Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie.

7636819[/snapback]

Hva har jeg gjort da? :hmm: Kan være at det er jeg som er dum, men jeg kan ikke se noe ulovlig i dette. Og jeg har lest reglene.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar
Woohoo! Jeg fikk en side helt for meg selv! :D  :!: Side 1188. Liker klangen. en-en-åtte-åtte.

Edit: Skriveleif snek seg inn. :ph34r:

7636777[/snapback]

 

Dette er FY FY. Les reglene på førstesiden. Anse dette som første og siste advarsel. Heretter vil slike innlegg bli slettet. Ved gjentatte regelbrudd kan det deles ut warn og ferie.

7636819[/snapback]

 

Waha, var sikker på at det var jeg som hadde skrevet det - typisk meg, liksom :ph34r: Nå skal jeg se King of Queens - beste show ever.

Lenke til kommentar
jeg kan ikke se noe ulovlig i dette.

7636850[/snapback]

men du kan vel se første siden :huh:

7636870[/snapback]

Jeg har lest den. Det eneste jeg finner er spamming, og det mener jeg at jeg ikke har gjort.

 

Darkness|: Det jeg ber om er en forståelig grunn for hva jeg har gjort galt. Får jeg det skal jeg gjøre de nødvendige endringer på innleggene mine.

Endret av IamBored
Lenke til kommentar

Hvis du leser de første linjene i første posten så finner du nok ut hva som var galt med posten din

 

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Desto mer du følger med vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

Dette er forsøk nr 6, og vi kommer til å håndheve reglene mye strengere denne gangen for å sørge for at kvaliteten på innleggene er høyere enn sist gang.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Darkness|: Det jeg ber om er en forståelig grunn for hva jeg har gjort galt. Får jeg det skal jeg gjøre de nødvendige endringer på innleggene mine.

7636882[/snapback]

 

For det første så bumpet du tråden.

 

Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

 

Ellers så brøt du også regelen som står nederst på førstesiden i denne tråden:

* Det skal ikke diskuteres hvor mange poster man har i Siste Ordet eller i Off Topic generelt. Denne regelen er satt for å forhindre spaminnlegg som kun er postet med det mål å få flest poster.

 

I tillegg vil innlegget ditt kunne anses som spam.

 

:)

Lenke til kommentar
Hvis du leser de første linjene i første posten så finner du nok ut hva som var galt med posten din

 

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Desto mer du følger med vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

Dette er forsøk nr 6, og vi kommer til å håndheve reglene mye strengere denne gangen for å sørge for at kvaliteten på innleggene er høyere enn sist gang.

7636897[/snapback]

Er kvaliteten min lav? :dontgetit: Tror jeg ikke helt forstår hva som menes med høy kvalitet her. :dontgetit: Vel, vel, får vel bare si Bye Bye SO6.

Edit: Så ikke Darkness| sitt siste innlegg. Men ellers: Hade alle sammen!

Endret av IamBored
Lenke til kommentar
Så...hva gjør så folket? Alle opptatt med skolestart eller?

7636382[/snapback]

Egentlig ikke, har prøve i morgen, men har ikke lest noe. :ermm: Fin start på nyåret. :p

 

Jeg ser på "Typisk Norsk" på NRK-nett-tv. Tenkte å ta i bruk den forbanna lisensen min.

 

Programmet r ganske interessant, selv om jeg har null interesse for språk whatsoever.

7636423[/snapback]

Er det på gratis siden av NRK Nett-TV?

Ble litt småforbanna når jeg fikk vite at Autofil er havnet innenfor betalingsdelen. :hrm:

 

Han duden har et program som kommer snart på NRK 1 eller 2 som forskjeller mellom mann og kvinne.

7636453[/snapback]

Programmet heter så mye som "Adam og Eva" :)

Lenke til kommentar

Du er mer enn velkommen til å bli i SO6, så lenge du følger reglene. Målet er at det skal skrives innlegg som faktisk åpner for en samtale. Det er ikke meningen at folk skal skrive noe bare for å skrive. Meningsløse innlegg som ikke er av interesse for noen andre enn seg selv, er derfor ikke ønsket her.

Lenke til kommentar

Snorre er virkerlig slik en interessant samtalepartner og slik en god lytter, mest meningsfylte samtalen jeg har hatt på en stund... :love:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...