Backspace_89 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 skole i morgen. kan bli artig å stå opp halv 7, når man er vant til å stå opp klokka 11 i hele ferien... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 11? så tidlig? jeg må opp i 7 i morgen jeg også :\ Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 starter sannsynligvis dagen med nynorsk... "yey". Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skole imorra Shopping imorra Fotball imorra Kino imorra Ganske mye å gjøre imorra ja, litt deilig å komme i gang igjen. Tilbake til den gode, gamle hverdag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vil ikke på skolen. Har heldigvis bare tre timer | Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 I dag hadde vi besøk av "All different - All equal". De hadde et opplegg på skolen våres, fortalte oss mye om fordommer og slike greier. Så hadde de en "lek" der vi skulle sitte oss sammen i grupper og slikt da. Alle fikk tall, og de som var venstrehendte eller hadde venstrehendte i familien skulle så svarte tall. Dette "leken" eller "testen" så de kalte det skulle vise om vi var single, middels eller super kjærester. (jeg var på superkjærester hele tiden. ) "Leken" inneholdt 3 "tester", avistårn bygging, hukommelse og regning og en lek der vi skulle være så og så mange i en gruppe og så og så mange hender/føtter/knær/etc i bakken. Sistnevnte test var først, der hadde bare "svarte" lovt å blande seg og hvite blande seg. (svarte og hvite tall) - Første feil: Vi var 12 svarte og plutselig skulle de være 16 stykker i en gruppe, dette gikk ikke, men vi gadd ikke å tenke over det. Neste test var avistårnbyggin. Dette var litt morsomt da. Vi som var på superkjærester skulle gi 3 handikapp til de andre. Singe fikk; de kunne ikke snakke sammen og måtte være minst 1 meter fra hverandre. Middels kjærester måtte bygge 2 tårn og måle gjennomsnitts høyden. Det som var litt rart her var at de nevte ikke regler. så vi bygget oss oppover og festet tårnet våres i prosjektoren. Single teiper 3 aviser sammen og gikk oppo 2 pulter... Vi hadde 3 meter høgt, mens de hadde 3,3m. Siste oppgave var regning. Vi fikk disse tallene: 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Vi måtte huske disse tallene og senere skulle vi lage regnestykke av de. Når alle testene var gjennomført så fikk vi vite noe... De hadde løyet til oss hele tiden. Denne testen viste ikke som vi var single, middels eller super kjærester. Den var rett og slett ment som en demonstrasjon på hvordan det er å være minioriteter og vise hvordan og hvilke menneskerettighetsregler som ble brutt... Morsomt var det, men ble litt skuffet da vi fikk vite av testen ikke viste om vi var superkjærester eller ei. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes at vi burde hatt fri til neste uke jeg! Da hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dere er idioter hvis dere faktisk tror på dem. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dere er idioter hvis dere faktisk tror på dem. 7635263[/snapback] Hehe. De la jo opp med at testen hadde blitt kjørt på over 1000 andre personer. Men vi hadde litt mistanke når f.eks de skulle være en gruppe på 16 og vi bare var 12... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hahah! Jeg eier i Bully! (Canis Canem Edit) Har den Rocket Launchern XD 7634657[/snapback] Til hva er det spillet? Bare Ps2? Er det ikke til pc? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 I morgen bärer det heimatt ja... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg begynte i dag, jeg. :o Og i morgen fortsetter jeg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg begynte i dag, jeg. :oOg i morgen fortsetter jeg 7635465[/snapback] Samme her, for no dritt. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 protein shake smaker møkk, så utrolig tykk, brekker meg hver gang! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg starta i dag jeg og. Er så idiotisk å starte ferien midt i uka - kunne lige godt venta til neste mandag med å starte. Vel vel, heldigvis snart helg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 fy faen jeg sku så gjerne få sett episode 5 og oppover av Heroes nå. *vente* Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vil ikke på skolen imorgen Stille det var her. Endret 3. januar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Vil ikke på skolen imorgen Stille det var her. 7635999[/snapback] ikke jeg heller Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var på skolen i dag jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var på skolen i dag jeg 7636039[/snapback] var igår jeg. men gidde ikke diskutere sånt jævelskap. nytt nick jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg