Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Det er jo høl i huggu at en som har gått tre år yrkesfaglig utdanning ikke skal kunne gå rett over på høyskole innenfor sitt eget fag fordi man mangler lassevis med litteraturhistorie.

Ja, jeg vet også at det prøves ut å se mellom fingra med akkurat det der på noen skoler rundt i landet med stor suksess, men langt fra over alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjør du nå da? :]

7633207[/snapback]

Er sjuk, så prøver å komme meg inn på attføring. Har sendt inn søknad og får svar om en uke elns. Har funnet ut at jeg egentlig burde starte på Rehabilitering, så jeg må få byttet.

Lenke til kommentar

Jeg låste meg også ute av bilen engang. Ta en skrutrekker og brekk opp førerdøra helt øverst i hjørnet, trøkk hånda inni og dra opp låsen på døra, lukk den opp og brekk døra på plass igjen :thumbup:

Må være to mennesker da, for du vil ikke miste skrutrekkeren så døra knekker armen din. hehe.

Lenke til kommentar
652 kr på ny bilnøkkel. Må være det mest unødvendige jeg har brukt penger på noensinne tror jeg.. Bauff.

7633416[/snapback]

Ja det er unødvendig å låse opp bilen sin, å i det hele tatt klare å starte den :p

7633425[/snapback]

Politiet ville ikke prøve heller, siden det var sentrallås, kunne ødelegge noe. Har faen meg mista så mye i det siste at det er helt sjukt. Alt som kan dette ut av lommene detter ut.

Hjelper jo fint lite å brekke meg inn, når jeg ikke får starta horemaskina. Selv om reservenøkkelen sikkert ligger i hanskerommet da men^^

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Jævla smart å ha reserve nøkkelen i bilen!

7633502[/snapback]

Altså, når man ikke finner orginalen , da tar man reservenøkkelen. Bare for å finne ut at nøkkelen stod i tenninga fra før, da er det bare å slenge den andre i hanskerommet :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...