Demonfudge Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor i hell ser jeg ikke innleggene mine? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sikkert mange som begynner på skolen igjen 7632838[/snapback] Det øker jo bare tilgangen til nett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor i hell ser jeg ikke innleggene mine? 7632885[/snapback] Ser du andres? Bytta skin på forumet i det siste? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ey, den lille skjeggete mannen ved tavla begynner å drone om økonomi.... tror jeg slår av hodet litt jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Man får aldri bruk for Exel. Bare sånn at du veit det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Man får aldri bruk for Exel. Bare sånn at du veit det. 7632977[/snapback] Jeg bruker Exel innimellom når jeg setter opp litt små regnskap og slike ting, men nå går det uansett i temaet "Med sentrale begreper og terminologi forstås følgende:" Den lille skjeggete mannen kan virkelig kunsten å vekke folks interesse for spennende temaer Nei, jeg klager ikke, jeg bare nevner at han fungerer fint som sovemedisin. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det samme gjorde økonomi-læreren min. Satt bare og spilte kabal og leste avisa. Fikk 4 i faget. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er ille vet du, ingen som klarer å følge med selv om de vil det her, du faller sovende sammen i stolen til slutt uansett. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har fri i dag tar en tur til tannlegen og kino jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det skulle ikke vært lovlig med så kjedelige og gamle lærere i skolen. Han hørtes ut som Vidar Teigene (værmannen på NRK). Selve faget var egentlig ikke så kjedelig, det var han som gjorde det uinteressant av en annen verden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *dobbel* Endret 3. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det skulle ikke vært lovlig med så kjedelige og gamle lærere i skolen. Han hørtes ut som Vidar Teigene (værmannen på NRK). Selve faget var egentlig ikke så kjedelig, det var han som gjorde det uinteressant av en annen verden. 7633027[/snapback] De kan få lov til å være gamle, men om de er kjedelige kan de like godt tvangspensjoneres. Verste er at det er læreren jeg snakker om her som jeg har i favorittfaget mitt, noe som jo har en tendens til å knekke moralen litt... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kunne ønske jeg hade bedre lærer i GK. Jeg var faktisk god i matte før jeg møtte han. Prøvde å ta de to oppfølgende kursene i våres, men de strøyk jeg glatt. Kunne også ønske at jeg droppa ut av skolen etter VK1, så jeg kunne tatt året nå. *sukk* Men det er ingenting å gjøre noe med nå, må bare se fremover. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg var god i matte før jeg fikk den håpløse merra jeg hadde på ungdomsskolen, deretter gikk det bare nedover på GK fordi læreren var ingeniørutdannet, og trodde tydeligvis at alle skjønte alt med en gang. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hva skjedde med don vito fra viva la bam i den barnemisshandling saken? noe som vet hva som har skjedd? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe. Jeg tok forbredende kurs til ingenør-fag. Der trodde de også at folk var smarte. Jeg tror 60 % strøyk haha. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Herlig Vurderer litt om jeg ikke skal over på litt ingeniørutdanning etter at jeg har fåttt fagbrev som servicetrikker innen kopimaskiner, har egentlig mer lyst til å jobbe med medisinteknisk, og da er det en fordel å ha høyere utdannelse. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er alltid for lite ingenører. Har vært det de siste 15 åra, fordi ingen gidder å lære så mye avanserte ting. Bli ingenør Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er alltid for lite ingenører. Har vært det de siste 15 åra, fordi ingen gidder å lære så mye avanserte ting. Bli ingenør 7633114[/snapback] Det er for lite ingeniører fordi utdanningssystemet vårt kollapser. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er for lite ingeniører fordi utdanningssystemet vårt kollapser. 7633127[/snapback] Det er for lite veiledning i skolen, og den som finnes er veldig mangelfull og dårlig. Norge mangler også snekkere, derfor må vi importere fra Polen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg