Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kan man klage, da? Nå er jeg på skolen, klokken er halv ni, og ingen lærer å se. Jaja, trist.

 

 

Edit:

Jeg sto opp klokken 6 for å rekke banken før Playcom har going-out-of-business-salg.

 

Du kan være stolt alt du vil, denne gutten har viljestyrke.

7631699[/snapback]

Hysh, du ødelegger!

Endret av UGK
Lenke til kommentar
Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt.

7631728[/snapback]

Kan være og det er i og for seg greit.

 

Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer...

 

Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert.

Lenke til kommentar
Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt.

7631728[/snapback]

Kan være og det er i og for seg greit.

 

Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer...

 

Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert.

7631742[/snapback]

 

Og man ser norskkunnskapene dine. :p

Lenke til kommentar

jah diss mine norsk kunnskaper, jeg legger meg virkelig i selene for å få til god norsk, og riktig staving i blogginnlegg jeg skriver mens jeg sitter på jobb :p

 

Edig: Forøvrig er engelsk det språket jeg bruker når jeg skriver ting i jobben min, et fag jeg fikk Ng i på ungdomskolen, og ikke har fått noen karakterer i siden :p

Endret av krage83
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...