Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Er det nicket du reagerer på, oldtimer? Jeg synes jeg kler det, og det vil nok du også gjøre til slutt. 2007, baby, ny look, ny innstilling (ok notrly), nye vaner.

7631586[/snapback]

Hehe, vel, du blir nok ikke kvitt steffyboy på ei stund skal du se ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, kan man klage, da? Nå er jeg på skolen, klokken er halv ni, og ingen lærer å se. Jaja, trist.

Edit:

Jeg sto opp klokken 6 for å rekke banken før Playcom har going-out-of-business-salg.

Du kan være stolt alt du vil, denne gutten har viljestyrke.

7631699[/snapback]

Hysh, du ødelegger!

Endret av UGK
Lenke til kommentar
Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt.

7631728[/snapback]

Kan være og det er i og for seg greit.

Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer...

Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert.

Lenke til kommentar
Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt.

7631728[/snapback]

Kan være og det er i og for seg greit.

Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer...

Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert.

7631742[/snapback]

Og man ser norskkunnskapene dine. :p

Lenke til kommentar

jah diss mine norsk kunnskaper, jeg legger meg virkelig i selene for å få til god norsk, og riktig staving i blogginnlegg jeg skriver mens jeg sitter på jobb :p

Edig: Forøvrig er engelsk det språket jeg bruker når jeg skriver ting i jobben min, et fag jeg fikk Ng i på ungdomskolen, og ikke har fått noen karakterer i siden :p

Endret av krage83
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...