b-real Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er det nicket du reagerer på, oldtimer? Jeg synes jeg kler det, og det vil nok du også gjøre til slutt. 2007, baby, ny look, ny innstilling (ok notrly), nye vaner.7631586[/snapback] Hehe, vel, du blir nok ikke kvitt steffyboy på ei stund skal du se Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 God morgen forumfolk *trøtt* Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 God morgen! Skole snart Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Helvette mann, er stolt av meg selv som klarer å stå opp så tidlig. Skole om 25 min.. Må vel gå snart. Edit: Per Endret 3. januar 2007 av UGK Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 I'm still awake, off 2 skul i gåw 2 learn shitt... yay Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Første skoledag etter ferien, den relativt rare læreren våres i samfunnnsfag er sykemeldt så vi får fritid, etter denne timen er det gym og skoledagen avsluttes med film: veiviseren. En god start på et nytt år. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 wow, noen som faktisk er positiv til skole! Imponerende. Synes ikke jeg hører annet enn klaging. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Helvette mann, er stolt av meg selv som klarer å stå opp så tidlig. Skole om 25 min.. 7631648[/snapback] Jeg sto opp klokken 6 for å rekke banken før Playcom har going-out-of-business-salg. Du kan være stolt alt du vil, denne gutten har viljestyrke. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hmm, kan man klage, da? Nå er jeg på skolen, klokken er halv ni, og ingen lærer å se. Jaja, trist. Edit: Jeg sto opp klokken 6 for å rekke banken før Playcom har going-out-of-business-salg. Du kan være stolt alt du vil, denne gutten har viljestyrke. 7631699[/snapback] Hysh, du ødelegger! Endret 3. januar 2007 av UGK Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Wee Det er leet dagen i dag . Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Altso som jeg har sagt før, dem som klager så jævlig over skolen, kan skaffe seg en jobb å slutte å sutre... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Altso som jeg har sagt før, dem som klager så jævlig over skolen, kan skaffe seg en jobb å slutte å sutre... 7631719[/snapback] Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt. 7631728[/snapback] Kan være og det er i og for seg greit. Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer... Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Slutte på skolen for å skaffe seg jobb? Jeg tror det er en del her med litt mer grandiøse planer for livet enn Kiwi-ansatt. 7631728[/snapback] Kan være og det er i og for seg greit. Men da bør jo ambisjonene gjøre at dem jobber på skolen og ikke sitter her og winer... Jeg kjenner dog flere som er i jobb uten formel utdannelse, meg selv innkludert. 7631742[/snapback] Og man ser norskkunnskapene dine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bada-kræsj. Man går ikke på skole for utdannelsen, ihvertfall ikke allmenn. Man sitter i timen og får gode nok karakterer til å komme inn på videre studier, hvorvidt man arbeider/forstår stoffet er irrelevant. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) jah diss mine norsk kunnskaper, jeg legger meg virkelig i selene for å få til god norsk, og riktig staving i blogginnlegg jeg skriver mens jeg sitter på jobb Edig: Forøvrig er engelsk det språket jeg bruker når jeg skriver ting i jobben min, et fag jeg fikk Ng i på ungdomskolen, og ikke har fått noen karakterer i siden Endret 3. januar 2007 av krage83 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 trodde jeg skulle klare å stå opp klokka ni i dag, men ble ti istedet. planen for dagen: - spise frokost - dusje - kjøpe spill til 360'en har tenkt til å gjøre så lite som mulig siste dagen før skolen begynner igjen... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Still going våken, tjohoi historisk dag for Best0 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er jo forsovidt ikke skolen som er ille. Var bare litt tungt å stå opp i dag. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Edig: Forøvrig er engelsk det språket jeg bruker når jeg skriver ting i jobben min, et fag jeg fikk Ng i på ungdomskolen, og ikke har fått noen karakterer i siden 7631959[/snapback] Høres betryggende ut for jobben din, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg