Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hehe, helt betatt jeg.... Så helvetes søtt ansikt, kunne tenkt meg en helg hos henne  :love:

7631377[/snapback]

 

Tenkt til å stappe pikken din i munnen hennes når hun ikke er kåt eller? Du har jo prøvd det før.

7631381[/snapback]

Klart det for faen! Skal tvinge dem litt! Har du ikke kommet over enda Marley? Huff ja, vanskelig tider borti der?

 

Rasch: En jente... En PEN jente : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rasch: Nei, men han måtte komme med en dum kommentar, ikke vet jeg hvorfor.

7631413[/snapback]

 

Cause and effect.

 

For lenge siden presterte du å skryte av at du hadde tvunget pikken din i munnen til ei jente fordi hun ikke var kåt. Når du sier sånne ting, kan du forvente å få høre det. :)

Lenke til kommentar
Hehe, helt betatt jeg.... Så helvetes søtt ansikt, kunne tenkt meg en helg hos henne  :love:

7631377[/snapback]

 

Tenkt til å stappe pikken din i munnen hennes når hun ikke er kåt eller? Du har jo prøvd det før.

7631381[/snapback]

Åh herregud, jeg husker innlegget, men hadde faktisk aldri koblet det med Axes.

 

Fan-forbanna-tastisk.

Lenke til kommentar

Rasch: Nei, men han måtte komme med en dum kommentar, ikke vet jeg hvorfor.

7631413[/snapback]

 

Cause and effect.

 

For lenge siden presterte du å skryte av at du hadde tvunget pikken din i munnen til ei jente fordi hun ikke var kåt. Når du sier sånne ting, kan du forvente å få høre det. :)

7631417[/snapback]

Men du har sagt det 9999* antall ganger før, så det holder sikkert nå. Du får si det så mye du vil, jeg driter i det... Bare du som hakker for ingenting da i såfall, så enkelt er det :)

Lenke til kommentar
Men du har sagt det 9999* antall ganger før, så det holder sikkert nå. Du får si det så mye du vil, jeg driter i det... Bare du som hakker for ingenting da i såfall, så enkelt er det  :)

7631423[/snapback]

 

Det er faktisk bare andre gangen jeg nevner det. Nok engang, i sammenheng med deg og ei jente du liker.

Lenke til kommentar
Jeg skal på skole om 2timer og 30 min, er det da best å døgne og heller sove lenge i morrakveld...Eller legge seg nå og sove litt lenge i morrakveld?

7631419[/snapback]

 

drit i å sov.. det blir bare stress å våkne opp igjen :thumbdown:

 

Bare døgn, har du battery så drikker du det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...