Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en nettflamme i Nederland en gang.. :blush:

7629693[/snapback]

shait! det blir dyrt hvis du vil gå lenger

7629701[/snapback]

Merkelig med meg og jenter. Først forelsket i noen fra Nederland.. det er en flytur, og x antall kilometer med buss. Så forelsket i noen fra Meløy.. det er en flytur og en båttur.

 

Nå er jeg forelsket i kjæresten min, 2 timer med buss unna :) greit nok.

 

@ Demille: Jeg hadde aldri møtt henne, hun var 5 år (!) eldre enn meg. Og når jeg ser tilbake på det, vil jeg helst slå hodet i veggen.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Jeg hadde en jeg møtte på ferie i Kroatia. Han var fra Belgia, lol. Holdt kontakt etter ferien via mail og tlf. Når jeg ser tilbake var det litt tragisk og søtt.

7629721[/snapback]

Jeg møtte en fra Belgia på danskebåten. Vi var på vei bort til lugaren vår, så plutselig begynte han å kle av seg klærne mens han gikk bortover og vi begynte å småløpe, til slutt kom han fram til rommet vårt og da dro han frem junior. Siden da har jeg bare gått hver gang en gutt har fortalt han er fra Belgia. Så pene, men så skrudde.

 

 

:hm:

Lenke til kommentar
For å nevne det fikk jeg en telefonregning på godt over 9000kr engang..

Moralen er: Forelskelse er dyrt!

7629678[/snapback]

Jeg er på god vei sjøl hehehe. Blitt no fremgang a?

7629684[/snapback]

Det var min x jeg brukte så mye penger på... :no:

Nå, som jeg igjen har blitt truffet av Amors kjærlighetspil (dette ble dypt), passer jeg på at jeg ikke får like høy regning som sist! Litt lærer man da.. :)

Lenke til kommentar

Ah...

Så mye å ta igjen...

Så mye tasting.

Og så var det å unngå flaskene da.

 

Men jeg er svak, jeg har ikke klart å gjøre som jeg fortalte meg og drite i viljestyrken min og drikke en sixpack cola.

Jeg har levd på vin, guinnes, appelsinjuice, screwdrivers og vann i alt for lang tid nå...

 

Skremmende i grunn.

Først følte jeg meg sterke fordi jeg klarte å avstå fra Coca-Cola og brus.

Nå føler jeg meg svak fordi jeg ikke klarer å begynne med det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...