Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ingenting. Når jeg var på mitt værste med en nettkjæreste i Brasil, hadde vi telefonregninger oppmot 3-4000kr på en mnd. Satt på gutterommet med modem og skravla på ICQ i 7-8 timer i strekk. Og tok noen mer eller mindre autoriserte telefonsamtaler til Brasil, men ikke så ofte.

 

Pappa ble så sinna første gangen at han gjemte modemet rundt i huset, men jeg fant det selvsagt hver gang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Seriøst?! Det er sjukt at dere fikk det til å funke! Beundrerverdig. dere holdt kontakt jevnt da, selvom du brukte mye penger var det sikkert verdt det

 

Hehe ja, vi holdt kontakt jevnt. Litt for jevnt, kanskje, iflg pappa som betalte :) Vi hadde en regel om å aldri være borte fra hverandre i mere enn 4 dager

 

Dette var nok lenge før bredbånd og IP-telefoni ble normalt, og Skype og slikt funka ikke særlig bra med 28k8-modem. Nå har vi ikke hatt kontakt siden 2002, og det er greiest for begge parter. Vil ikke rippe opp i det enda en gang.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Advarsel! her kommer ett langt inlegg med masse quotes. liker du ingen av dem fraråder jeg deg å åpne spoileren. Denne postes fordi der er en avtale mellom meg og rasch. Godt nytt år :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har du den som ble postet (den som var tatt med mob), eller har du den som ble filmet med kamera?

bare mobdriten :thumbdown:

kek.

/cut

Emolol1!one ;)

buhu =( *bleed*

hihi, hefitg quote! Vi holder det gående! :D

jepp, synes den var litt snaxy jeg^^

Er jo en pyramide!

Alle pyramider skulle hatt sånn fin tekst =D

Jepp, den owner hardt! :D

Jepp^^ tror du denne pyramiden hadde tatt seg godt ut i SO? =O

Tror den kvalifiserer til ban nå! :D

uansett om vi legger den i spoiler?

Det kan vi gjøre! Men ikke enda, den er ikke ferdig!

Jepp, får satse på at det ikke blir warn da^

Blir ihvertfall ikke warn i PM! :D Men denne må publiseres en dag!

Ja, nå som den begynner å ligne på et bind angrer jeg på at jeg ikke skrev rød tekst istarten

Hehhehe, syking! :D Dette er voldtekt av quote!

hvordan er strafferammen på det iforhold til f.eks voldtekt på mindreårige?

Vel, det kommer ann på da..

denne her over quotegrensen (50?) vs. å beføle en 7åring?

Begynner å nærme seg det ja! Muligens blotting også!

hoff, jaja. ny kamanje. qouting mot pedofili.. nei, gidder ikke likavel

Dette begynner jo å bli et underverk!

Enig, jeg er stolt =)

Hvor lenge tror vi kan holde på med dette?

kanskje til neste år?

Godt mulig! Sikkert litt inn i neste år også!

jaggu funka det.jeg er full som en bønne :\

Men ikke nå mere? ^^

nei ikke nå haha, husker ikke jeg skreiv det

Bwaha!:D Er vi klar til å vise folk vårt underverk snart? ^^

er vel ikke så lenge til nå nei^^ men jeg må sende hilsen i siste posten. sånn i tilfelle vi kommer i rekordbok elelrno

Rekord i quoting? ^^

njaa. eventuelt rekord i fritidsproblemer

Vil ikke si at det å skape et e-underverk er fritidsproblemer! ;)

jepp *kosepåpyramiden*

hihi! :D Du får legge den ut i spolier da, tror den er så å si ferdig nå!

nå? jaja. så lenge jeg ikke blir banna så. jeg må avslutte med å hilse til nydelige kristine raWr :love:.... Nå skal du få siste ordet før jeg legger den ut

Det er flott! Vil hilse til Mamma, bestefar og bestemor! Åsså alle vennene mine da! LOVE YAH! Håper på fred å krig i verden!

Lenke til kommentar

Hah, husker jeg var potte sur hele julaften en gang fordi jeg måtte dra til Farmor i 4 dager så jeg ikke fikk snakka med henne :p Også gjetta hun på et vis at jeg var der, og ringte dit istedetfor..da ble jeg glad igjen.

 

Rare greier, det der. Men best å unngå sånt, det blir dyrt og det gjør vondt over tid. Pluss at man legger om hele livet sitt til å henge mest mulig online og skrive lengst mulig mailer, og begynner å tenke på hvor mye penger man trenger for å flytte dit osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...