MrBjoern Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Muttar var skikkelig sur istad. Jeg hadde ringt og sendt meldinger for 600kr i Desember. Det var a jeg bestemte meg for å kjøpe ip telefon til meg og kjæresten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Det er da ingenting. Når jeg var på mitt værste med en nettkjæreste i Brasil, hadde vi telefonregninger oppmot 3-4000kr på en mnd. Satt på gutterommet med modem og skravla på ICQ i 7-8 timer i strekk. Og tok noen mer eller mindre autoriserte telefonsamtaler til Brasil, men ikke så ofte. Pappa ble så sinna første gangen at han gjemte modemet rundt i huset, men jeg fant det selvsagt hver gang. Endret 2. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 nettkjæreste 7629522[/snapback] Møttes dere non gang? Lenke til kommentar
brd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jaja...skole i morgen! Må vel snart legge meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Endelig har jeg fått oppdatert bula mi. tok litt tid fordi såklart så mangla bordet et par deler Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Demille: Ja. Dro på ferie til Rio i 10 dager og det var fantastisk. Men såååå fælt når hun gråt på flyplassen når jeg dro. Og etterpå savna vi hverandre alt for mye, så det ble vel slutt ett års tid senere. Klarte bare ikke mere savn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Seriøst?! Det er sjukt at dere fikk det til å funke! Beundrerverdig. dere holdt kontakt jevnt da, selvom du brukte mye penger var det sikkert verdt det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 3-4000 kr! :o Jaja, uansett, skyp + to skype telefoner = 400kr = Ingen sur mutter som kjefter Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Endelig har jeg fått oppdatert bula mi.tok litt tid fordi såklart så mangla bordet et par deler 7629556[/snapback] Means nothing without pics. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Seriøst?! Det er sjukt at dere fikk det til å funke! Beundrerverdig. dere holdt kontakt jevnt da, selvom du brukte mye penger var det sikkert verdt det Hehe ja, vi holdt kontakt jevnt. Litt for jevnt, kanskje, iflg pappa som betalte Vi hadde en regel om å aldri være borte fra hverandre i mere enn 4 dager Dette var nok lenge før bredbånd og IP-telefoni ble normalt, og Skype og slikt funka ikke særlig bra med 28k8-modem. Nå har vi ikke hatt kontakt siden 2002, og det er greiest for begge parter. Vil ikke rippe opp i det enda en gang. Endret 2. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Advarsel! her kommer ett langt inlegg med masse quotes. liker du ingen av dem fraråder jeg deg å åpne spoileren. Denne postes fordi der er en avtale mellom meg og rasch. Godt nytt år Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har du den som ble postet (den som var tatt med mob), eller har du den som ble filmet med kamera? bare mobdriten kek. /cut Emolol1!one buhu =( *bleed* hihi, hefitg quote! Vi holder det gående! jepp, synes den var litt snaxy jeg^^ Er jo en pyramide! Alle pyramider skulle hatt sånn fin tekst =D Jepp, den owner hardt! Jepp^^ tror du denne pyramiden hadde tatt seg godt ut i SO? =O Tror den kvalifiserer til ban nå! uansett om vi legger den i spoiler? Det kan vi gjøre! Men ikke enda, den er ikke ferdig! Jepp, får satse på at det ikke blir warn da^ Blir ihvertfall ikke warn i PM! Men denne må publiseres en dag! Ja, nå som den begynner å ligne på et bind angrer jeg på at jeg ikke skrev rød tekst istarten Hehhehe, syking! Dette er voldtekt av quote! hvordan er strafferammen på det iforhold til f.eks voldtekt på mindreårige? Vel, det kommer ann på da.. denne her over quotegrensen (50?) vs. å beføle en 7åring? Begynner å nærme seg det ja! Muligens blotting også! hoff, jaja. ny kamanje. qouting mot pedofili.. nei, gidder ikke likavel Dette begynner jo å bli et underverk! Enig, jeg er stolt =) Hvor lenge tror vi kan holde på med dette? kanskje til neste år? Godt mulig! Sikkert litt inn i neste år også! jaggu funka det.jeg er full som en bønne :\ Men ikke nå mere? ^^ nei ikke nå haha, husker ikke jeg skreiv det Bwaha! Er vi klar til å vise folk vårt underverk snart? ^^ er vel ikke så lenge til nå nei^^ men jeg må sende hilsen i siste posten. sånn i tilfelle vi kommer i rekordbok elelrno Rekord i quoting? ^^ njaa. eventuelt rekord i fritidsproblemer Vil ikke si at det å skape et e-underverk er fritidsproblemer! jepp *kosepåpyramiden* hihi! Du får legge den ut i spolier da, tror den er så å si ferdig nå! nå? jaja. så lenge jeg ikke blir banna så. jeg må avslutte med å hilse til nydelige kristine raWr .... Nå skal du få siste ordet før jeg legger den ut Det er flott! Vil hilse til Mamma, bestefar og bestemor! Åsså alle vennene mine da! LOVE YAH! Håper på fred å krig i verden! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Endelig har jeg fått oppdatert bula mi.tok litt tid fordi såklart så mangla bordet et par deler 7629556[/snapback] Means nothing without pics. 7629605[/snapback] Det kommer i nerdebula nå straks. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 *Ta en titt i nerdebuletråden* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hehe ja, vi holdt kontakt jevnt. Litt for jevnt, kanskje, iflg pappa som betalte Vi hadde en regel om å aldri være borte fra hverandre i mere enn 4 dager ... 7629621[/snapback] Søtt da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hah, husker jeg var potte sur hele julaften en gang fordi jeg måtte dra til Farmor i 4 dager så jeg ikke fikk snakka med henne Også gjetta hun på et vis at jeg var der, og ringte dit istedetfor..da ble jeg glad igjen. Rare greier, det der. Men best å unngå sånt, det blir dyrt og det gjør vondt over tid. Pluss at man legger om hele livet sitt til å henge mest mulig online og skrive lengst mulig mailer, og begynner å tenke på hvor mye penger man trenger for å flytte dit osv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 For å nevne det fikk jeg en telefonregning på godt over 9000kr engang.. Moralen er: Forelskelse er dyrt! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 For å nevne det fikk jeg en telefonregning på godt over 9000kr engang.. Moralen er: Forelskelse er dyrt! 7629678[/snapback] Jeg er på god vei sjøl hehehe. Blitt no fremgang a? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Uansett Bitex, er utrolig søtt at du brukte så mye tid og alt sånt Men er selvfølgelig kjipt når hun nesten bodde på andre siden av kloden. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde en nettflamme i Nederland en gang.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg hadde en nettflamme i Nederland en gang.. 7629693[/snapback] shait! det blir dyrt hvis du vil gå lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg