Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Programlederen. Han som har lue på seg INNE.

7624136[/snapback]

D r lzm tøft!

bare to dager til skolen starter igjen :dontgetit:  trodde ferien var lenger jeg... åssen skal jeg rett opp søvnrytmen på bare to dager....

7624137[/snapback]

Uff, jeg legger meg ikke før tre, men så stiller jeg klokka 9 om morran. Håper at det hjelper på, sånn at jeg blir drit trøtt onsdag kveld, sånn at jeg sovner tidlig, samtidig som jeg orker å stå opp halv seks, fordi jeg har nogenlunde blitt vant til å stå opp tidlig :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lar meg ikke få lov til å legge meg sent i morgen natt. Skal tross alt på skole i morgen. Å legge seg klokken fire i morgen tidlig ville vært selvmord, sånn omtrent. Nei, skal legge meg senest klokken tolv. Skal hvertfall prøve. Er bare et halvt år igjen av videregående nå. *Wuhu* :w00t:

Lenke til kommentar
la meg vel fire i natt og sto opp elleve. men blir seint oppe i dag, tirsdag er den store komiserie-kvelden :wee:

(tv2) Christine-kongen av queens, så over til tv3 for kongen av queens-seinfeld-bundy.

7624167[/snapback]

Haha! Jaja, det er ferie. (Snart slutt, hoff, menmen)

 

Jeg hadde tenkt å GÅ helt til byen. Men vet ikke om jeg orker, kanskje jeg skal bare kaste bort dagen min forann pcen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...