Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok si meg enig der. Kvaliteten på Euro Shopper-produktene overgår First Price-produktene så til de grader. Euro Shopper ligger jo nesten på nivå med enkelte merkevarer, og da skjønner man at det er kvalitet man handler. First Price-produkter er som regel av middels til dårlig kvalitet. Prøvde spagettien til First Price, og den var ikke akkurat noe god. Nei, Euro Shopper fungerer ofte ganske bra, men noen varer må man bare ha merkevarer av.

Lenke til kommentar

Jeg synes designet til FP er helt greit jeg. En av fordelene med det enkel designet er at det ikke er så utrolig vanskelig å finne dato-stempel og produktinformasjonen. For "fanzy" design gjør det jo bare mer rotete. Men skulle gjerne sett noe bedre design fra FP, ser jo ut som noe hentet ut fra 80-tallet eller noe.

Lenke til kommentar
Eneste jeg tørr å kjøpe fra euroshopper er nudler og baguetter. :wee:

7624037[/snapback]

Woot! Har Euroshopper nudler også nå? Har jeg aldri sett, og jeg har vært en del i forskjellige butikker. Må nesten se om jeg finner neste gang jeg er i butikken. First Price nudlene smaker nemlig ingenting, og jeg vil ha nudler med litt smak i seg.

Lenke til kommentar
Woot! Har Euroshopper nudler også nå? Har jeg aldri sett, og jeg har vært en del i forskjellige butikker. Må nesten se om jeg finner neste gang jeg er i butikken. First Price nudlene smaker nemlig ingenting, og jeg vil ha nudler med litt smak i seg.

7624051[/snapback]

Mamma kom hjem med noen her en dag :wee: Aner ikke hvor hun hadde kjøpt dem.

 

 

Jeg blir lett lei nudler jeg..Skulle ønske jeg ikke ble det. :wee:

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...