Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok her er det en god vits som jeg har hørt:

 

En ku så en keramikk-bøtte, og av ren nysgjerrighet puttet kua hodet sitt i bøtta og satt seg fast. Bonden merket dette og klødde seg på huet....Han hentet øksa sin, og isteden for å ødelegge keramikk bøtten kuttet han hodet til kua..

 

:!:

 

EDIT: Skogli: O takk for den...lo meg i skakk :!:

Endret av Fastar
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nordmann og russer

 

Det var en gang en nordmann som gikk opp ved en elv i Finnmark. På andre sida av elva gikk det en russer med gevær. Da spurte nordmannen, - Er du i marinen? og gjorde svømmetak med henda.

 

Russeren skjønte ingenting, og bare rista på hodet.

 

Så spurte nordmannen, - Er du i hæren da? og gjorde en slags joggebevegelse fram og tilbake med ræva.

 

Russeren skjønte ingenting og rista på hodet igjen.

 

- Er du i luftforsvaret da? og vifta med øra.

 

Da tok russeren geværet å skøyt nordmannen.

 

Noen uker etterpå var russeren i rettsalen. Der spurte aktor hvorfor han hadde gjort det.

 

- Jo, sa russeren, han sa han skulle svømme over elva, og ta meg bakfra så øra flagra!

 

:wee:

 

Snart morgen. :)

Lenke til kommentar

Argh, den var jo dårlig Fastar... Her er to grove gullkorn jeg har:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1. Det var en mann med en 50cm lang penis..Dette meinte han var for langt, og ville forkorte den litt. Han gikk til ein doktor, hans konklusjon var at han måtte amputere, det var den eineste løsningen. Dette ville ikkje mannen, og konsulerte fleire leger, konklusjonane var dei samme overalt. Mannnen begynte å mista håpet, men ein dag fekk han høyra om ei heksedoktor i jungelen som kunne hjelpa han. Han gjekk til ho og ho kunne fortelle at inne i skogen var det ei trestubbe med eit hol i, og på toppen skulle det sitte ein frosk. Han fekk beskjed om å stikke penisen inn i holet, og spørra om frosken ville gifte seg med han. For kvar gang frosken svarte nei, ville penisen krympe med 10 cm.

Mannnen fannt denne stubba med frosken oppå, stakk penis i holet i stubba, og spurte frosken om han ville gifte seg med han. Frosken svarte "nei", og rett som det var så var penisen blitt 10 cm mindre.

40cm er fremdeles mykje, så mannen gjentok prosedyren, spurte frosken om den ville gifta seg med han, frosken svarte "nei" igjen, og volla, 30cm. Mannen tenkte at han kunne kvitte seg med 10cm til, slik at han ville enda opp på 20cm. Han stakk penisen i holet på trestubben, spurte frosken om den ville gifte seg med han og frosken svarte "For siste gang, nei, nei og atter nei"!.....

 

Den andre:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tre menn skulle inn i himmelen, St. Peter kom ut og fortalte at avstandene i himmelen var enorme, og at transportmiddel var absolutt nødvendig. Transpormidden blei delt ut etter kor mange gonger vedkommende hadde vert utro. Den første mannen sa at han hadde nok vert utro 11 gonger. Han fikk ein brukt Lada. Den andre mannen hadde vert utro 3 ganger, han fikke ein fin Peugeot. Den siste mannen kom stolt frem og fortalte at han hadde vert utro null ganger. Han fikk en nydelig Ferrari med turbojet motor og hele pakken. Han var strålane fornøyd.

Nokon månedar møttes dei tre mennene igjen, og mannen med Ferrarien vikret nedafor og lei. Dei to andre spurte kvifor det var slik. Jo, han hadde nettopp møtt sine kone; på rulleskøyter.

 

Det var mine to beste :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
ohahaha.. dere dreper meg..ler meg i skakk :!:

 

Gi meg en politisk vits? :D

7623519[/snapback]

 

George W Bush og Tony Blair står i en bar. En gjest kommer fram og spør hva de prater om.

- Vi legger planer for Tredje Verdenskrig, sier Bush.

- Å faen, sier gjesten. Og hvordan lyder planene?

- Vi har tenkt å ta livet av 14 millioner muslimer og en bergenser, sier Bush.

Gjesten er rimelig forvirret.

- En bergenser...? sier han. Hvorfor det? Hvorfor i all verden skal dere ta livet av en bergenser?!

Bush klapper Blair på skulderen og sier:

- Hva var det jeg sa? Ingen kommer til å spørre etter muslimene.

Lenke til kommentar
ohahaha.. dere dreper meg..ler meg i skakk :!:

 

Gi meg en politisk vits? :D

7623519[/snapback]

 

George W Bush og Tony Blair står i en bar. En gjest kommer fram og spør hva de prater om.

- Vi legger planer for Tredje Verdenskrig, sier Bush.

- Å faen, sier gjesten. Og hvordan lyder planene?

- Vi har tenkt å ta livet av 14 millioner muslimer og en bergenser, sier Bush.

Gjesten er rimelig forvirret.

- En bergenser...? sier han. Hvorfor det? Hvorfor i all verden skal dere ta livet av en bergenser?!

Bush klapper Blair på skulderen og sier:

- Hva var det jeg sa? Ingen kommer til å spørre etter muslimene.

7623535[/snapback]

 

Akkurat som de ti tusen jødene og den ene klovnen den der.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Akkurat nå er jeg døende av kjedsomhet. Dette gjør at jeg har lyst på litt "action". Har tenkt å kødde litt med en kompis. Må være noe jeg kan gjøre på data/mobil akkurat nå. Har lyst til å bestille sexleketøy til ham, eller noe sånt. :!:

 

Beklager på det sterkeste hvis dette innlegget ikke hører hjemme i denne tråden

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...