Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mot

Mot er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, bli angrepet av kona med en kost og ha mot til å spørre: "Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?"

Baller

Baller er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta, med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen, klaske kona på baken og si: "Så var det din tur, tjukka!"

ahhahahha XD

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Beroligende ord om helse og trening

Spørsmål og svar om kropp og helse...

SPØRSMÅL: Jeg har hørt at trim for hjerte-karsystemet kan forlenge livet. Stemmer det?

SVAR: Hjertet ditt er programmert til å slå et visst antall slag i løpet av livet. Ikke kast dem bort på trim! Alt blir utslitt etter hvert, selv hjertet ditt, så å få det til å slå fortere vil naturligvis ikke hjelpe. Vil du leve lenger? Ta deg en lur!

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av kjøtt og spise mer frukt og grønnsaker?

SVAR: Her må du prøve å forstå logistisk effektivitet. Hva spiser en ku? Høy. Og hva er det? Grøntfôr. Så en biff er egentlig ikke noe annet enn en effektiv måte å spise grønnsaker på. Spis kylling og få i deg mais! En svinekotelett kan gi deg 100 % av anbefalt daglig inntak av grønnsaker.

SPØRSMÅL: Burde jeg kutte ned på inntaket av alkohol?

SVAR: Nei, ikke i det hele tatt. Vin er laget av frukt. Brennevin er destillert vin. Det betyr at de tar vannet ut av frukten, så du får enda mer av det gode, sunne innholdet. Øl lages av korn. Skål!

SPØRSMÅL: Kan du fortelle meg noen av fordelene med å trene jevnlig?

SVAR: Beklager, kommer ikke på en eneste en. Min filosofi er: "No Pain... Flottings!"

SPØRSMÅL: Kan sit-ups forhindre at jeg blir litt bløt og lubben rundt midten?

SVAR: Definitivt ikke! Når du trener en muskel, blir den større. Derfor bør du ikke gjøre sit-ups med mindre du vil ha stor mave.

SPØRSMÅL: Er sjokolade usunt?

SVAR: Er'ru gæern? Kakaobønner = grønnsaker, ikke sant? Det er den beste "feel-good"-maten det går an å få.

SPØRSMÅL: Er svømming bra for figuren?

SVAR: Tja, se på hvaler...

SPØRSMÅL: Er det viktig å være i god form?

SVAR: "Rund" er en form så god som noen.

Vel, jeg håper dette oppklarte alle misforståelser du måtte ha hatt om mat og kropp.

Bare husk dette: Livet skal ikke være en reise der målet er å komme trygt fram til graven med en attraktiv og kjernesunn kropp. Nei, da er det bedre å seile ned i kista med et glass vin i den ene hånda og en sjokolade i den andre, med en kropp som er skikkelig utbrukt, mens du roper: "Dæven døtte! Så moro jeg har hatt det!"

Steike så jeg lo av det som er uthevet. :wee:

Dette er min livs-stil. :p

En liten verden

Per var ute å spilte golf med sjefen sin. De var begge drevne golfspillere, og slo seg fra hull til hull ganske kjapt. Desverre hadde de ikke golfbanen for seg selv, og snart befant de seg bak to kvinner som spilte vesentlig langsommere.

Per ruslet bort til kvinnene for å be dem øke tempoet sitt, eventuelt ta en pause. Han var halvveis fremme da han bråstoppet og jogget tilbake.

- Hva skjer? spurte sjefen utålmodig.

- Verden er jaggu liten! Den ene dama er min kone, den andre er elskerinnen min! Jeg tror jeg bør holde meg lavt i terrenget!

Sjefen ble utålmodig og gikk målbevisst mot kvinnene.

Også han bråstoppet og løp tilbake.

- Hva er problemet? spurte Per.

- Som du selv sier: Det er en liten verden. For øvrig har du sparken!

[/skjult] :!:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Denne var phet! :)

Sex er god trening

I mange år har det vært kjent at sex er god trening, men før nå har ingen gjort en vitenskapelig studie av hvor mange kalorier som forbrennes ved forskjellige seksuelle aktiviteter.

Her fremlegges endelig resultatene:

KLE AV HENNE:

Med hennes samtykke 12 Kalorier

Uten hennes samtykke 2.187 Kalorier

HEKTE AV BH'EN HENNES:

Med begge hender 8 Kalorier

Med en hånd 12 Kalorier

Med tennene 485 Kalorier

TA PÅ ET KONDOM:

Med ereksjon 6 Kalorier

Uten ereksjon 3.315 Kalorier

STILLINGER:

Misjonæren 12 Kalorier

Liggende 69 78 Kalorier

Stående 69 812 Kalorier

Trillebår 216 Kalorier

Bakfra 326 Kalorier

Italiensk lysekrone 2.912 Kalorier

ORGASME:

Ekte 112 Kalorier

Fake 1.315 Kalorier

ETTER ORGASME:

Ligge i senga og kose 18 Kalorier

Stå opp med en gang 36 Kalorier

Forklare hvorfor du sto opp med en gang 816 Kalorier

FÅ EREKSJON FOR ANDRE GANG:

Hvis du er: 20-29 år 36 Kalorier

30-39 år 80 Kalorier

40-49 år 124 Kalorier

50-59 år 1.972 Kalorier

60-69 år 7.916 Kalorier

70 og over Resultater ikke klare

KLE PÅ SEG ETTERPÅ:

Rolig 32

Kalorier Travelt 98

Kalorier Mens faren hennes banker på døra 5.218 Kalorier

Mens kona di banker på døra 13.521 Kalorier

;)
Lenke til kommentar
Denne var phet! :)

Sex er god trening

I mange år har det vært kjent at sex er god trening, men før nå har ingen gjort en vitenskapelig studie av hvor mange kalorier som forbrennes ved forskjellige seksuelle aktiviteter.

Her fremlegges endelig resultatene:

KLE AV HENNE:

Med hennes samtykke 12 Kalorier

Uten hennes samtykke 2.187 Kalorier

HEKTE AV BH'EN HENNES:

Med begge hender 8 Kalorier

Med en hånd 12 Kalorier

Med tennene 485 Kalorier

TA PÅ ET KONDOM:

Med ereksjon 6 Kalorier

Uten ereksjon 3.315 Kalorier

STILLINGER:

Misjonæren 12 Kalorier

Liggende 69 78 Kalorier

Stående 69 812 Kalorier

Trillebår 216 Kalorier

Bakfra 326 Kalorier

Italiensk lysekrone 2.912 Kalorier

ORGASME:

Ekte 112 Kalorier

Fake 1.315 Kalorier

ETTER ORGASME:

Ligge i senga og kose 18 Kalorier

Stå opp med en gang 36 Kalorier

Forklare hvorfor du sto opp med en gang 816 Kalorier

FÅ EREKSJON FOR ANDRE GANG:

Hvis du er: 20-29 år 36 Kalorier

30-39 år 80 Kalorier

40-49 år 124 Kalorier

50-59 år 1.972 Kalorier

60-69 år 7.916 Kalorier

70 og over Resultater ikke klare

KLE PÅ SEG ETTERPÅ:

Rolig 32

Kalorier Travelt 98

Kalorier Mens faren hennes banker på døra 5.218 Kalorier

Mens kona di banker på døra 13.521 Kalorier

;)

7623342[/snapback]

:!:

Jeg tar og høyner med denne:

Bonden og fiskeren

En bonde fra Nes på Romerike, som representerte Senterpartiet i kommunestyret, hadde vært på studietur i Bergen. Der ble han særdeles godt kjent med kona til en fisker i byen. Så godt kjent ble de at det endte med farskapssak.

Fiskeren var heldigvis en godmodig mann, som var svært glad i sin kone. Han tilga det som hadde skjedd og ville beholde både kone og barn. Men han mente at bonden skulle gjøre opp for seg, og derfor ble det rettssak.

Dommeren ville høre begge parters syn i saken. Bonden ble avhørt først, og han tok utgangspunkt i Jordlovens §36, 2.ledd punkt D, som lyder: "Hvis en del av bondens sed faller på annen manns grunn, skal grøde tilfalle grunneieren."

Fiskeren var enig i dette, men han ville gjerne få tilføye punkt 16 i Lov om fiske og fangst, som sier: "Hvis faststående redskap settes innenfor grunnlinjen på annen manns grunn, skal det kappes så tett inntil festet som mulig, for dermed å hindre at ny skade oppstår."

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...