Arinomi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har bare et brannsår, men det er ikke av fyrverkeri Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det var godt å høre Merkelig årstid, uten snø og kuldegrader hos oss nå, helt uvanlig å ha jula slik... 7620758[/snapback] ja der jeg bor så kom ikke snøen får i januar i fjord da! og da var det mye. så mye hadde det ikke vært på 40 år i byen jeg bor i! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Leste på tekst-tv at ei dame hadde fått en rakett i bakhodet, og tryna rett på sin egen rakett(som selvfølgelig var påtent). Dette resulterte i et sår på mage. Men ikke noe livstruende greier... Folk er uheldige.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Leste på tekst-tv at ei dame hadde fått en rakett i bakhodet, og tryna rett på sin egen rakett(som selvfølgelig var påtent). Dette resulterte i et sår på mage. Men ikke noe livstruende greier...Folk er uheldige.. 7620781[/snapback] ja leste det jeg og pluss en mann fikk skyti seg selv i hue ! fæle greier Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tar opp en happyspring, sier hva er odsen for at den skyter mot meg hvis jeg kaster den på bakken foran meg nå, tenner på å hiver...Happyspringen skyter stjerna midt mellom beina mine, sprengte ca halvmeteren bak meg..Skal si jeg lo av det i gårkveld! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 bra har ikke hørt om noen som skada seg i år jeg! unntatt moren til en! som brant hånda si! 7620750[/snapback] nå må du ikke glemme at jeg datt på isen tre ganger og slo meg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har ikke hatt internett-tilgang siden fredag. Har vært i Gran. *abstinenser* Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 bra har ikke hørt om noen som skada seg i år jeg! unntatt moren til en! som brant hånda si! 7620750[/snapback] nå må du ikke glemme at jeg datt på isen tre ganger og slo meg 7620829[/snapback] å det viste jeg ikke går det bra?? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 å det viste jeg ikke går det bra?? 7620869[/snapback] ja såvidt. har litt vondt i kneet bare. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 å det viste jeg ikke går det bra?? 7620869[/snapback] ja såvidt. har litt vondt i kneet bare. 7620880[/snapback] men åssen greide du og dette 3 ganger da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 men åssen greide du og dette 3 ganger da? 7620899[/snapback] Skulle gå hjem (12km) og det var speilblank is, jeg var full og prata i telefon. Er ikke så vanskelig da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle ringt meg, PepsiCo, jeg kjørte. Snurret gjorde jeg og. Fy faen som det frøs på når det startet å regne. Kjørte over Kjørbekk i Skien, og ved det minste gasspådrag la bilen seg ut. Kinda fun. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skulle ringt meg, PepsiCo, jeg kjørte. Snurret gjorde jeg og. Fy faen som det frøs på når det startet å regne. Kjørte over Kjørbekk i Skien, og ved det minste gasspådrag la bilen seg ut. Kinda fun. 7620929[/snapback] hehe, du hadde ikke kommet engang fikk ikke taxi før vi hadde gått halvveis. Kjørbekk er stedet veitu fattern vokste opp der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Wooooooooooooooaaa! Mange sider her siden jeg var her sist. Har feiret nyttår på hytta til kjæresten min og kost meg. Var kaldt i sende opp raketter i går Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her var det liv. Jeg ser på justice league. Yay! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Wooooooooooooooaaa! Mange sider her siden jeg var her sist. Har feiret nyttår på hytta til kjæresten min og kost meg. Var kaldt i sende opp raketter i går 7621052[/snapback] varma meg på stjerneskudd jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg prøver og opprettholde nyttårsforsettet mitt om å slutte å bite negler. Jeg har holdt på siden jeg var 4 år, og det er så vanskelig! Plutselig sitter jeg der å biter og jeg legger ikke merke til det engang. Er ikke rart i det blir litt tilbakeslag da. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg prøver og opprettholde nyttårsforsettet mitt om å slutte å bite negler. Jeg har holdt på siden jeg var 4 år, og det er så vanskelig! Plutselig sitter jeg der å biter og jeg legger ikke merke til det engang. Er ikke rart i det blir litt tilbakeslag da. 7621062[/snapback] Kjøp sånn blank antineglebiting-neglelakk! Sånn som smaker skikkelig bittert når du biter på dem Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg prøver og opprettholde nyttårsforsettet mitt om å slutte å bite negler. Jeg har holdt på siden jeg var 4 år, og det er så vanskelig! Plutselig sitter jeg der å biter og jeg legger ikke merke til det engang. Er ikke rart i det blir litt tilbakeslag da. 7621062[/snapback] DET ER GREIT DET! *røyke opp sigarettene fra igår* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Her var det liv. Jeg ser på justice league. Yay! 7621057[/snapback] Det er litt kult. Hvor ser du den hen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg