Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var godt å høre  :)

Merkelig årstid, uten snø og kuldegrader hos oss nå, helt uvanlig å ha jula slik...  :dontgetit:

7620758[/snapback]

ja der jeg bor så kom ikke snøen får i januar i fjord da! og da var det mye. så mye hadde det ikke vært på 40 år i byen jeg bor i!

Lenke til kommentar
Leste på tekst-tv at ei dame hadde fått en rakett i bakhodet, og tryna rett på sin egen rakett(som selvfølgelig var påtent). Dette resulterte i et sår på mage. Men ikke noe livstruende greier...

Folk er uheldige.. :nei:

7620781[/snapback]

ja leste det jeg og pluss en mann fikk skyti seg selv i hue ! fæle greier

Lenke til kommentar

Tar opp en happyspring, sier hva er odsen for at den skyter mot meg hvis jeg kaster den på bakken foran meg nå, tenner på å hiver...Happyspringen skyter stjerna midt mellom beina mine, sprengte ca halvmeteren bak meg..Skal si jeg lo av det i gårkveld!

Lenke til kommentar
Skulle ringt meg, PepsiCo, jeg kjørte. Snurret gjorde jeg og. :mrgreen:

Fy faen som det frøs på når det startet å regne. Kjørte over Kjørbekk i Skien, og ved det minste gasspådrag la bilen seg ut. Kinda fun. :p

7620929[/snapback]

hehe, du hadde ikke kommet engang :p fikk ikke taxi før vi hadde gått halvveis. Kjørbekk er stedet veitu :cool: fattern vokste opp der

Lenke til kommentar

Jeg prøver og opprettholde nyttårsforsettet mitt om å slutte å bite negler. Jeg har holdt på siden jeg var 4 år, og det er så vanskelig! :cry:

Plutselig sitter jeg der å biter og jeg legger ikke merke til det engang. Er ikke rart i det blir litt tilbakeslag da.

Lenke til kommentar
Jeg prøver og opprettholde nyttårsforsettet mitt om å slutte å bite negler. Jeg har holdt på siden jeg var 4 år, og det er så vanskelig! :cry:

Plutselig sitter jeg der å biter og jeg legger ikke merke til det engang. Er ikke rart i det blir litt tilbakeslag da.

7621062[/snapback]

Kjøp sånn blank antineglebiting-neglelakk! Sånn som smaker skikkelig bittert når du biter på dem ;)

Lenke til kommentar

7621062[/snapback]

DET ER GREIT DET!

*røyke opp sigarettene fra igår*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...