hylo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er glad jeg bor for meg selv. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Moren min kommer alltid inn og skal vanne planter når en vennine er på besøk..Akkurat nå skulle hun inn hit å ha et jævla telefonnummer. 7620198[/snapback] Aha! Jente på besøk nå eller? Lurer på hva foreldra mine er så bekymra for. Eller, jeg vet vel kanskje, men det er ikke noe å bekymre seg over. btw: Blir gretten når mutter påstår at jeg røyke +++ når jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke nå nei, er i nord norge og snakker om når jeg er i sør norge. Der jeg bor nå alså. Se edit på det innlegget, bare lås døra/sett noe forran døra å si du runker når han skal inn. enda bedre, si du er naken når han vet du har en vennine/KOMPIS på besøk!! :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 HELVETE! Jævla crazymonkeygames.com som har den jævla nabbreklamen på sida som åpnes i samme vindu og ikke i nytt, hvilket gjør at alt jeg har gjort IKKE LAGRES. FAEN! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke nå nei, er i nord norge og snakker om når jeg er i sør norge. Der jeg bor nå alså.Se edit på det innlegget, bare lås døra/sett noe forran døra å si du runker når han skal inn. enda bedre, si du er naken når han vet du har en vennine/KOMPIS på besøk!! :!: 7620225[/snapback] Hehe. Men det er vel mer irriterende når du faktisk ikke gjlør det? Ser for meg det å rope "Jeg er NAKEN!" til fatter når han står på døra å skal inn. :!: Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Akkuratt fått en skikkelig blåveis/kul av en 5'åring. Hyper unge Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Akkuratt fått en skikkelig blåveis/kul av en 5'åring. Hyper unge 7620258[/snapback] Dakar *trøste* Stor blåveis eller? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke nå nei, er i nord norge og snakker om når jeg er i sør norge. Der jeg bor nå alså.Se edit på det innlegget, bare lås døra/sett noe forran døra å si du runker når han skal inn. enda bedre, si du er naken når han vet du har en vennine/KOMPIS på besøk!! :!: 7620225[/snapback] Hehe. Men det er vel mer irriterende når du faktisk ikke gjlør det? Ser for meg det å rope "Jeg er NAKEN!" til fatter når han står på døra å skal inn. :!: 7620255[/snapback] Gjør det, spesielt når en kompis er på besøk. "Ehhh, vent litt" "DUNK DUNK SLIPP MEG INN HVA GJØR DERE?!" "Vi bare.. ehhh" "HVA GJØR DERE?" "JEG ER NAKEN " :!: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 gjør som meg når det gjelder rommet mitt, bli dritt sur ett par ganger når hu kommer inn så slutter hu etterhvert=) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ikke nå nei, er i nord norge og snakker om når jeg er i sør norge. Der jeg bor nå alså.Se edit på det innlegget, bare lås døra/sett noe forran døra å si du runker når han skal inn. enda bedre, si du er naken når han vet du har en vennine/KOMPIS på besøk!! :!: 7620225[/snapback] Hehe. Men det er vel mer irriterende når du faktisk ikke gjlør det? Ser for meg det å rope "Jeg er NAKEN!" til fatter når han står på døra å skal inn. :!: 7620255[/snapback] Gjør det, spesielt når en kompis er på besøk. "Ehhh, vent litt" "DUNK DUNK SLIPP MEG INN HVA GJØR DERE?!" "Vi bare.. ehhh" "HVA GJØR DERE?" "JEG ER NAKEN " :!: 7620276[/snapback] haha :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Gjør det, spesielt når en kompis er på besøk."Ehhh, vent litt" "DUNK DUNK SLIPP MEG INN HVA GJØR DERE?!" "Vi bare.. ehhh" "HVA GJØR DERE?" "JEG ER NAKEN " :!: 7620276[/snapback] Den var jo litt digg da *Skrive ned i boka med alle tingene jeg skal huske på* Endret 1. januar 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Viktig at du sier "ehhhh" osv Det skal jeg faen meg prøve. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Den skal jeg ta snart og:D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Stikker jeg folkens. *Være barnslig og spille sims 2* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Akkuratt fått en skikkelig blåveis/kul av en 5'åring. Hyper unge 7620258[/snapback] Dakar *trøste* Stor blåveis eller? 7620275[/snapback] Ganske stor kul ja Skal se om jeg får lagt ut i rpp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nå stikker jeg 300 meter bortover her. Tar sikkert 15 min på grunn av isen, hvis jeg ikke sklir bortover da Tør ikke ta bilen fordi de er så kåte på å anmelde hverandre her nå. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Stikker jeg folkens. *Være barnslig og spille sims 2* 7620323[/snapback] sims 2 er digg da;) selv er det 1 år siden jeg spilte det! men er morsomt bygge hus få til og brenne osv. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sims er morsomt ja, men ikke blant mine favoritter, for å si det sånn. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sims er morsomt ja, men ikke blant mine favoritter, for å si det sånn. 7620396[/snapback] nei nei! men er deilig og sette seg ned og spille da du er sliten Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) nei nei! men er deilig og sette seg ned og spille da du er sliten 7620403[/snapback] Simmene gjør meg bare stressa. Hvertfall når alt går shit. =) Endret 1. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg