Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hahahahalol :(

Vel, på nyttårsaften så skulle jo en vennine komme over..

Men, jeg står å fyrer på fyrverkeri så blir den ene lighteren min tom, så må jeg låne en av bestefar så blir den tom igjen så springer jeg inn for tredje gang(!!), så ser jeg at moren min sitter med handa under rennende vann, ja. Da hadde en gnist kommet fra en rakett og antent hansken hennes, sånn kunstsoff som tenner lett som faen.

Bestemoren min, bestefaren min, og en kompis av familien løper rundt og leter etter nummeret til legevakta(arvid).

Så må jeg hente is biter, håndkle OG finne nummeret til legevakta. Arvid(kompis av familien)ringer etter taxi. Han hadde også ringt feil nummer 3 ganger før jeg fant riktig nummer til legevakta..

Jeg var den eneste som holdt hodet kaldt, skulle tro voksne folk kunne holde hodet kaldt...

Så kommer taxien og moren min med fingeren i en kopp med vann, is og håndkle. Vi kommer til legen og han begynner å sprøyte bedøvelse 4 steder rundt såret som var 5cm bredt. Tredjegrads forbrenning!

Og når han sprøyta så rant alt opp ut av såret igjen, det var jo masse sot i det og vannet var grått/svart. Nå må hun dra hver dag til legen for å få stelt såret og hun må kanskje transplantere hud fra låret elns.

Og hun som skulle komme over hit kom til et hus hvor bare bestefar og bestemor satt igjen. Jeg måtte følge moren min til legevakta.

Jeg var hos arvid i dag etter vennina mi dro. og la en hel handlepose med småshit i en tom oljetønne og helte på bensin og kasta en hyler på den sånn at det tok fyr :)

Det beste av alt? Moren min hadde ikke drukket engang. Hun sa før vi starta "Nu må du faen meg berre være forsiktig, eg vil ha deg i en bit"

Heerlig ironi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt på å gå galt her i går også. .

Naboen visste ikke helt forskjellen på opp, ned og siden på den ene raketten sin, og tente på den med lunta opp.

Det begynte å sprute lys mot meg, men jeg klarte å snu meg rundt så jeg ikke fikk noen i trynet eller rett på huden.

Dressbuksa mi fikk den værste støyten, uvisst om det har smeltet eller svidd seg fast enda.

Kjipt at det skjer andre gangen jeg bruker den nye dressbuksa.

Alkohol + raketter er ikke bra.

Lenke til kommentar
hehe,hadde noen småulykker vi også. rakkettene ble enten fyrt opp fra en ølkasse eller fra henda. var noen som ikke letta og dem var dem beste :)

7620010[/snapback]

Eh... Er ikke det farlig nok i seg selv?

Fikk beskjed av mutter om at vis jeg skulle sende opp raketter, så måtte jeg bruke værnebriller. Best å være på den sikre siden :innocent:

Lenke til kommentar
Litt eid Bundy ;)

Legevakta, 113?

7620008[/snapback]

Nei, nord norge.. Og det var ikke stort nok. Så vi måtte ringe et nummer på 8 siffer ;) Han ringte og brukte 00 isteden for 000 på slutten.

7620035[/snapback]

Daså ;)

FTW :)

Eh... Er ikke det farlig nok i seg selv?

7620024[/snapback]

det blir veldig varmt i det dem tar av, men har ikke noe annet valg når vi skyter bortover istedenfor oppover

7620036[/snapback]

Det kan fremdeles gå galt da :p

Lenke til kommentar
Tåler henne ikke i så store doser..

7620135[/snapback]

Hehe, og jeg tåler ikke mutter når hu skal inn på rommet å mase om hvor rotete det er der, jeg rydda faktisk til jul!

Og pappa når han stormer inn på rommet, "Hva driver du med da? Ikke noe tull vel?" :realmad:

Lenke til kommentar

Moren min kommer alltid inn og skal vanne planter når en vennine er på besøk..

Akkurat nå skulle hun inn hit å ha et jævla telefonnummer.

mrbjoern: bare dytt han ut av rommet ditt. Og/eller lås døra. Si du runker elns når han spør hvorfor døra er låst.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...