Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fuck folk. Fikk nesten ikke meldinger. Enten har jeg ikke venner eller så er telehhor nede.

7618209[/snapback]

Jeg får heller ikke så mange meldinger, men det er jo fordi man vanligvis er med de man skulle fått meldinger fra? Er jo ikke vits i å sende nyttårsmelding når en står rett ved siden av :p

Lenke til kommentar

Jevla drittkveld i går. Gjelder sikkert en del andre her og. :p

Drakk meg ganske full med kompiser, så stakk vi til sentrum for å samles med det andre. Det endte med masse skrubbsår og piping i øyret etter at en rakket sprengte noen meter i fra meg. Det vart klining på tilfeldige jenter (uff). Det endte med at jeg stakk på "fest" der alle jentene i klassen var, men jeg ble kastet ut. Egentlig like godt da det var berre kjedelige folk der som jeg ikke synst noe særlig om.

Hadde det iallefall litt artig.

Endret av Elendil
Lenke til kommentar
Skadet meg her en dag og var innom legevakten for å sy et par sting. Der overhørte jeg så vidt en samtale mellom en lege og en gravid kvinne som skulle straks føde. Da spurte legen henne om hvor han kunne ringe dersom noe akutt skulle inntreffe, svarte hun 112

:fun:

Lenke til kommentar
Skadet meg her en dag og var innom legevakten for å sy et par sting. Der overhørte jeg så vidt en samtale mellom en lege og en gravid kvinne som skulle straks føde. Da spurte legen henne om hvor han kunne ringe dersom noe akutt skulle inntreffe, svarte hun 112

:fun:

7618477[/snapback]

Haha :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...