Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haaah, familiefrokost klokka 12 på første nyttårsdag!! >.< Hadde vært fint om noen fortalte meg det før jeg la meg klokka fire i går, ja..

Sover folk nå, eller?

7617364[/snapback]

Gjorde det, helt til faren vekte meg og sa jeg måtte opp fordi jeg ikke skulle snu døgne :(

Du gjorde på i går da Vegard?

Lenke til kommentar
Haaah, familiefrokost klokka 12 på første nyttårsdag!! >.< Hadde vært fint om noen fortalte meg det før jeg la meg klokka fire i går, ja..

Sover folk nå, eller?

7617364[/snapback]

Gjorde det, helt til faren vekte meg og sa jeg måtte opp fordi jeg ikke skulle snu døgne :(

Du gjorde på i går da Vegard?

7617421[/snapback]

Ja, huff... Starter på skolen allerede torsdag! O.o

I går satt jeg inne og spilte både det ene og det andre, så fikk jeg litt champagne, men det smakte ikke godt, så jeg drakk ikke mer. :p Var ute en liten tur klokka tolv for å få med meg litt av galskapen, så gikk jeg inn igjen og spilte Gamecube. ^^

Du, da, Bård?

Lenke til kommentar
Du, da, Bård?

Hmm, spiste først middag med familien...kjempe god middag, så stakk jeg til noen kamerater...der var det noen som drakk og noen som drakk litt mindre. Jeg var en av dem som drakk litt mindre :p etter en stund bestemte vi oss for å reise ned til sentrum får å se på raketter :) stedet var stappa med ungdomer som slo og skjøt raketter rett mot oss :( med det værste med hele nyttårsafta var at jeg måtte se på at bestekompisen min klinte med en av de styggeste der...håper han ikke hugser noe

Jeg kom hjem ca kl 4 etter å ha vært på et nachspiel lignene fest...

Leif

Endret av brd
Lenke til kommentar
Han mener du er tøff som kjemper ild med ild.  :whistle:

7617834[/snapback]

Høhø. Dette er jo den australske måten å leve på. Man drikker seg sanseløs på nyttårsaften og småsipper til god vin første nyttårsdag for å dempe smerten.

Du kan også bytte ut nyttårsaften og første nyttårsdag med hvilken som helst dag i året. :wee:

Lenke til kommentar

Sitter og hører på Metallica, og savner 80-tallet. De var så gode en gang... Bra nå også, men ikke så gode.

Hvor ble jeg ikke født i 1981? Nå kommer jeg til oppleve dommedag og dø som enhver skrøpelig tulling... Og selvmord er forbudt av religion...

Noen ganger klarer jeg ikke å være positiv...

*vente på dommedag*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...