F.torres Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ble igjen litt. Fikk styre musikkanlegget Så venta vi på taxi som ikke kom. Så gikk vi hjem. Nattmat hos Karl. Så ble det plutselig alt for sent 7617401[/snapback] kjedelig da taxi ikke kommer! Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Haaah, familiefrokost klokka 12 på første nyttårsdag!! >.< Hadde vært fint om noen fortalte meg det før jeg la meg klokka fire i går, ja.. Sover folk nå, eller? 7617364[/snapback] Gjorde det, helt til faren vekte meg og sa jeg måtte opp fordi jeg ikke skulle snu døgne Du gjorde på i går da Vegard? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Haaah, familiefrokost klokka 12 på første nyttårsdag!! >.< Hadde vært fint om noen fortalte meg det før jeg la meg klokka fire i går, ja.. Sover folk nå, eller? 7617364[/snapback] Gjorde det, helt til faren vekte meg og sa jeg måtte opp fordi jeg ikke skulle snu døgne Du gjorde på i går da Vegard? 7617421[/snapback] Ja, huff... Starter på skolen allerede torsdag! O.o I går satt jeg inne og spilte både det ene og det andre, så fikk jeg litt champagne, men det smakte ikke godt, så jeg drakk ikke mer. Var ute en liten tur klokka tolv for å få med meg litt av galskapen, så gikk jeg inn igjen og spilte Gamecube. ^^ Du, da, Bård? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvordan har reisen vært Marley ? 7617295[/snapback] Veldig varm og alkoholinnholdig. Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Du, da, Bård? Hmm, spiste først middag med familien...kjempe god middag, så stakk jeg til noen kamerater...der var det noen som drakk og noen som drakk litt mindre. Jeg var en av dem som drakk litt mindre etter en stund bestemte vi oss for å reise ned til sentrum får å se på raketter stedet var stappa med ungdomer som slo og skjøt raketter rett mot oss med det værste med hele nyttårsafta var at jeg måtte se på at bestekompisen min klinte med en av de styggeste der...håper han ikke hugser noe Jeg kom hjem ca kl 4 etter å ha vært på et nachspiel lignene fest... Leif Endret 1. januar 2007 av brd Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Yo back ble kastet ut av festen for å yppe bråk så nå legger jeg meg. Veronica er kald stakkars, ekke greit å ha tante på rommet. 7616850[/snapback] Det var verdt det. Koste meg jeg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Ok, suulten.. har ikke spist siden frokost igår. Mista jo selvfølgelig bilnøklene også. Bauff^^ Fortsatt godt nyttår! Mobilen har jo klikka maks også da. Typisk. Endret 1. januar 2007 av Ø.B. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tidenes mest fantastiske nyttårsaften Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Herr Brun: Du var med dama? tenker jeg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Glasset er tomt. SLIK KAN VI IKKE HA DET! Brb. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Glasset er tomt. SLIK KAN VI IKKE HA DET! Brb. 7617726[/snapback] Hva putter vår kjære Marley i glasset i dag da? En skvett vann til å bekjempe tømmermennene? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hva putter vår kjære Marley i glasset i dag da? En skvett vann til å bekjempe tømmermennene? 7617790[/snapback] En skvett vestaustralsk hvitvin av type søt for å bekjempe tømmermennene. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 En skvett vestaustralsk hvitvin av type søt for å bekjempe tømmermennene. 7617809[/snapback] OOOH! Dristig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 OOOH! Dristig. 7617816[/snapback] Vennligst utbroder ditt utsagn. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 OOOH! Dristig. 7617816[/snapback] Vennligst utbroder ditt utsagn. 7617825[/snapback] Han mener du er tøff som kjemper ild med ild. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Han mener du er tøff som kjemper ild med ild. 7617834[/snapback] Høhø. Dette er jo den australske måten å leve på. Man drikker seg sanseløs på nyttårsaften og småsipper til god vin første nyttårsdag for å dempe smerten. Du kan også bytte ut nyttårsaften og første nyttårsdag med hvilken som helst dag i året. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Marley: Trodde ikke du fikk vondt i hodet av alkohol? ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Sitter og hører på Metallica, og savner 80-tallet. De var så gode en gang... Bra nå også, men ikke så gode. Hvor ble jeg ikke født i 1981? Nå kommer jeg til oppleve dommedag og dø som enhver skrøpelig tulling... Og selvmord er forbudt av religion... Noen ganger klarer jeg ikke å være positiv... *vente på dommedag* Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Etter rakett skytinga i går, spillte jeg og fetter'n min Canis Canem Edit hele kvelden XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg