Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttår! :D

Nyttårsaften ble egentlig ganske hyggelig her... spiste med familien først og så bar det til venner der litt alkohol, singstar og buzz stod på menyen. :p Fikk også tatt en tur opp på Slottsfjellet i Tønsberg og så alle de fine rakettene utover byen.

En ting jeg savner er egentlig de batteriene som bråker sikkelig... finnes ikke de lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, min nyttårsaften var ikke noe rolig.Purken kjørte forbi.. jeg løp som faen, men gav opp ganske fort. heldigvis lot de være å kjørte meg ikke hjem, det kunne blitt et helvette.

anger ikke på at jeg lot være å drikke idag.

Kort definisjon på purken: Cheatere som håner deg og tror de vet alt.

Endret av Dusken
Lenke til kommentar

Nei, jula er over den .patrick.

Jeg skal ikke sove på en stund ihvertfall.

Sitter så godt til med ting rundt meg her. scanner, tegnebrett og lysbord får stått rett ved sidenavhverandre og brukes likt uten at jeg må styre med å bytte på ting og tang :wee:

Lenke til kommentar

Fysj og æsj... Fulle folk er gøy! :ermm:

Bruttern på 17 kom dettendes inn døra for litt over en time siden KADESE DRITINGS! snakk om barnevaktoppdrag! Har nå fått putta i ham to skiver med bacon på og masse vann før jeg geleida han inn i senga... Faen jeg føler meg gammel ass... Skjønner ikke hvor han tar energien fra.

Lenke til kommentar

Bra svimmel og dårlig nå, klasifiserer meg selv som rimelig godt beruset. Var ute for en time siden med et par kompiser. Vi havnet i en gapahuk med masser av folk som satt å spiste pølser og drakk karsk. "Åhh.. fytti grisen, jeg vil ike bli sett her" tenkte jeg. Derfor dro jeg hjem. Når jeg kommer hjem sitter min gamle mor og min onkel og joiker i stua. "Å fytti grisen, jeg vil ikke sitte her" tenkte jeg. :D Derfor satt jeg meg ned i kjelleren med restekalkun, en god dram og min utslitte Compaq Armada.

Klart.. jeg kan jo skrive "HTI FY FFAN JEG ER dRIITA fUull" ..velger å la være. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...