B4stian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hei og godt nyttår! Nyttårsaften ble egentlig ganske hyggelig her... spiste med familien først og så bar det til venner der litt alkohol, singstar og buzz stod på menyen. Fikk også tatt en tur opp på Slottsfjellet i Tønsberg og så alle de fine rakettene utover byen. En ting jeg savner er egentlig de batteriene som bråker sikkelig... finnes ikke de lenger? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 ...Ulempen er at det er langt fra Oslo 7616571[/snapback] Samme med Tønsberg der jeg bor. Vil til Oslo og møte noen kamerater/forumbrukere. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Vell, min nyttårsaften var ikke noe rolig.Purken kjørte forbi.. jeg løp som faen, men gav opp ganske fort. heldigvis lot de være å kjørte meg ikke hjem, det kunne blitt et helvette. anger ikke på at jeg lot være å drikke idag. Kort definisjon på purken: Cheatere som håner deg og tror de vet alt. Endret 1. januar 2007 av Dusken Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Hvorfor kom de in the first place? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 heyyylp... jeg kom ent opp hjem, ,... og, det har vr ut en super aften idag drikerj, drikkel, og datdikke . dmed adnre ord en usrper aften Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Come ON! Du klarer å skrive rett om du PRØVER. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ho ho ho, merry fucking christmas! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er full. Mamma heter Laila og hun joiker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Nei, jula er over den .patrick. Jeg skal ikke sove på en stund ihvertfall. Sitter så godt til med ting rundt meg her. scanner, tegnebrett og lysbord får stått rett ved sidenavhverandre og brukes likt uten at jeg må styre med å bytte på ting og tang Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nyttår, alle sammen. Selv har jeg brukt kvelden på å kjøre litt, og litt loking med en kompis. Ble 1400, og jeg dro rundt med bilen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Fysj og æsj... Fulle folk er gøy! Bruttern på 17 kom dettendes inn døra for litt over en time siden KADESE DRITINGS! snakk om barnevaktoppdrag! Har nå fått putta i ham to skiver med bacon på og masse vann før jeg geleida han inn i senga... Faen jeg føler meg gammel ass... Skjønner ikke hvor han tar energien fra. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du var sikkert like ille en gang du også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du var sikkert like ille en gang du også. 7616734[/snapback] Veit a vell det... Men faen heller jeg kan da ikke ha vært SÅ SLITSOM!?? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du var nok det. Kanskje verre også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Du var nok det. Kanskje verre også? 7616746[/snapback] I så fall synes jeg synd på mine foreldre uansett: God natt og godt nyttår! Da logger jeg ut... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 God natt og godt nyttår ja. 3 timer til klokken slår 12 her i USA. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 fint sitat i sigg! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 for en spennende kveld..... ble ikke noe fyll på meg da men, bare littegrann... 7616405[/snapback] Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Bra svimmel og dårlig nå, klasifiserer meg selv som rimelig godt beruset. Var ute for en time siden med et par kompiser. Vi havnet i en gapahuk med masser av folk som satt å spiste pølser og drakk karsk. "Åhh.. fytti grisen, jeg vil ike bli sett her" tenkte jeg. Derfor dro jeg hjem. Når jeg kommer hjem sitter min gamle mor og min onkel og joiker i stua. "Å fytti grisen, jeg vil ikke sitte her" tenkte jeg. Derfor satt jeg meg ned i kjelleren med restekalkun, en god dram og min utslitte Compaq Armada. Klart.. jeg kan jo skrive "HTI FY FFAN JEG ER dRIITA fUull" ..velger å la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg