Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon som kan fortelle om noko spesielt som skjedde i kveld? Sjølv så traff min største rakett 5m i fra ute-terassen til naboen der hele slekta satt og beundret synet...helt til min kom.. Skal si de ble sjokkert ;)

7616557[/snapback]

En dude atmed meg tente på en rakett uten pinne. Den snertet en fyr's skulder. :thumbup:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:nei:
Lenke til kommentar
Godt nytt år derer raringer. Glad i dere jeg, egentlig. Selvom jeg ikke kjenner en drit.

7616509[/snapback]

Kjenner du ingen her irl? Trodde de fleste egentlig gjorde det..

7616522[/snapback]

Okda, kjenner 4 els.. Men ingen irl som er her inne nå! Skjønner du?! :D Ida går på skole like ved meg ;)

7616530[/snapback]

okaj, skjønner (:

btw, kongsberg er den værste byen ever. J*vla møkkaby. Har vært der to ganger, og begge gangene har endt med katastrofe.

1. gang knakk jeg håndleddet på snowboard, og måtte få gips på sykehuset (er vel en 5 år siden kanskje). Det var egentlig greit, for jeg fikk en stoor kos av ei jente jeg var skikkelig forrelska i, som veide opp for bruddet.

2. gangen (29. des 06) spiste jeg en ekkel rollerburger på narvesen(?) på togstasjonen, og noen timer etterpå lå jeg og spøy i doen=/ fikk feber n shit. Men ida<3 var der, så det gikk vel egentlig greit det óg

sum sumaris: Drittby!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...