Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er min jobb...neida :p.

Hvis du har alt under kontroll går det helt fint. Hvis det er noe du lurer på så spør i diabetestråden så kan vi svare så godt vi kan. Diabetes er en livsstilsykdom... Sunnere mat, mindre overvekt...

7379698[/snapback]

ja :( Får vel tusle inn dit igjen.

Jeg skal mobbe dere så JÆVLIG når jeg finner ut at jeg ikke har diabetes allikavel!

ÆHÆHÆHÆHHÆ! :tease: *peke og le*

:cry:

Lenke til kommentar

Det er min jobb...neida :p.

Hvis du har alt under kontroll går det helt fint. Hvis det er noe du lurer på så spør i diabetestråden så kan vi svare så godt vi kan. Diabetes er en livsstilsykdom... Sunnere mat, mindre overvekt...

7379698[/snapback]

ja :( Får vel tusle inn dit igjen.

Jeg skal mobbe dere så JÆVLIG når jeg finner ut at jeg ikke har diabetes allikavel!

ÆHÆHÆHÆHHÆ! :tease: *peke og le*

:cry:

7379719[/snapback]

Du er dårlig til å skjule frykt...

Lenke til kommentar
Nå motsier du deg selv. Grafikken på Nintendo Wii er faktisk ikke så aller verst. Var å så på Playstation 3 i dag, veldig fint å se på, men ikke særlig mer enn det.

7379669[/snapback]

Men når det står at det nye Zelda spillet har omtrent gamecube grafikk synes jeg det blir litt for lite nytt, men det kommer sikert spill som har bedre grafikk en det spillet.

Men da er vi igjen tilbake på at det er viktigere med bra gameplay en god grafikk...

PS3 = Fin grafikk, men dårlig sjel i maskinen

Wii= Ikke så fin grafikk, men maskinen ser ut til og ha skikkelig sjel!!

7379703[/snapback]

Zelda: TP blir nok finere enn de aller fleste dommedagsprofeter (les: PS-entusiaster) spår. De fleste anmeldelser jeg har lest sier at grafikken er mye bedre enn forventet. :)

Lenke til kommentar
Zelda: TP blir nok finere enn de aller fleste dommedagsprofeter (les: PS-entusiaster) spår. De fleste anmeldelser jeg har lest sier at grafikken er mye bedre enn forventet. :)

7379743[/snapback]

Leste bare det at det var omtrent gamecube grafikk og da fikk jeg rett og slett litt hakeslepp! Men vis det er som du sier så er synet mitt på Wii endret totalt!

Lenke til kommentar

7379743[/snapback]

Leste bare det at det var omtrent gamecube grafikk og da fikk jeg rett og slett litt hakeslepp! Men vis det er som du sier så er synet mitt på Wii endret totalt!

7379758[/snapback]

Nei, nei, nei. Grafikk er ikke det viktige her, noe Nintendo har skjønt. Tenk på spill som Mario 1-4, Zelda IV, Sensible Soccer, Donkey Kong, Street Fighter og Aladdin. De spillene er like god den dag i dag på grunn av underholdningsverdien (gameplay++), ikke grafikken.

Lenke til kommentar
Nei, nei, nei. Grafikk er ikke det viktige her, noe Nintendo har skjønt. Tenk på spill som Mario 1-4, Zelda IV, Sensible Soccer, Donkey Kong, Street Fighter og Aladdin. De spillene er like god den dag i dag på grunn av underholdningsverdien (gameplay++), ikke grafikken.

7379793[/snapback]

Det du sa der er jeg hundre prosent enig i! MEN for meg så har også grafikk litt og si, je koser meg mye mer når jeg spiller et spill med god grafikk og bra gameplay, da koser jeg meg virkelig!!

Men Zelda Ocarina Of Time er bare rått!!

Lenke til kommentar
Er det liksom "in" å ikke bry seg om grafikk?

7379806[/snapback]

God grafikk i seg selv er selvsagt en fordel, men det må ALDRI gå på bekostning av godt gameplay og replayvalue (uhm). Jeg har per dags dato ikke spilt et spill som fikk meg til å rope av glede kun på grunn av grafikken. For meg spiller grafikken annenfiolin.

Det du sa der er jeg hundre prosent enig i! MEN for meg så har også grafikk litt og si, je koser meg mye mer når jeg spiller et spill med god grafikk og bra gameplay, da koser jeg meg virkelig!!

Men Zelda Ocarina Of Time er bare rått!!

7379811[/snapback]

Ja, takk. Begge deler. Men, det er langt mellom hver gang noe sånn kommer. Jeg tenkte forresten på Zelda: A Link to the Past (som selvsagt er nummer 3 i serien. OoT er nummer 5). :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Ja, takk. Begge deler. Men, det er sjeldent mellom hver gang noe sånn kommer. Jeg tenkte forresten på Zelda: A Link to the Past (som selvsagt er nummer 3 i serien. OoT er nummer 5). :)

7379852[/snapback]

Åja! Er ikke så veldig kjent når det gjelder Nintendo...:p Har ikke prøvd A Link To The Past. Er det NES, SNES eller 64??

Men som du sier: Spill med begge deler er ikke hverdagskost!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...