Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Håper folk ikke er så vrang i hodet at de skyter opp fyrverkeri nå! Det finnes faktisk hundeeiere overalt, og det er et rent helvette å se på sine dyr at de blir vettskremt. Ca. 3/4 av alle hunder blir livredd av fyrverkeri og da er det veldig dumt at folk skyter opp før klokken tolv.

7614490[/snapback]

Veit bikkje vår gnelder som faen...

Helvettes småunger :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir de mindre redde etter 12? Katten gjemmer seg alltid under sengen min hver nyttårsaften.

7614499[/snapback]

Ikke vær teit. Du skjønner vel at hvis man begrenser fyrverkerifaenskapet til klokken tolv så trenger ikke dyr å være livredd hele kvelden.

7614535[/snapback]

Du må vel skjønne at de mengdene fyrverkeri folk kjøper ikke går unna på fem minutter.

Lenke til kommentar
Blir de mindre redde etter 12? Katten gjemmer seg alltid under sengen min hver nyttårsaften.

7614499[/snapback]

Ikke vær teit. Du skjønner vel at hvis man begrenser fyrverkerifaenskapet til klokken tolv så trenger ikke dyr å være livredd hele kvelden.

7614535[/snapback]

Hvis hunden ikke blir mindre redd etterhvert som fyrverkeriet så bekrefter det det jeg alltid har sagt om hunder. Retards, hele gjengen.

Lenke til kommentar

7614499[/snapback]

7614535[/snapback]

Du må vel skjønne at de mengdene fyrverkeri folk kjøper ikke går unna på fem minutter.

7614593[/snapback]

Jo, to smekkfulle pakker fyrverkeri går opp på to minutter. :)

7614499[/snapback]

7614535[/snapback]

Hvis hunden ikke blir mindre redd etterhvert som fyrverkeriet så bekrefter det det jeg alltid har sagt om hunder. Retards, hele gjengen.

7614623[/snapback]

Etter hvert som fyrverkeriet hva??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...