Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes å ha hørt noen rykter om at vi ikke skulle disktuere hvor mange poster vi har i denne tråden, fordi det faktisk ikke skal være et mål å poste mest her..

7613874[/snapback]

Den diskusjonen har jeg gått glipp av.. Mitt poeng er at jeg bør slutte å poste så mye her, heller være litt på andre deler av forumet hvor jeg kan gjøre mere nytte av meg! :)

Skal se om ikke dette er dagens siste fra meg i SO.. Kan ikke love noe.

Lenke til kommentar
Jeg synes å ha hørt noen rykter om at vi ikke skulle disktuere hvor mange poster vi har i denne tråden, fordi det faktisk ikke skal være et mål å poste mest her..

7613874[/snapback]

Den diskusjonen har jeg gått glipp av.. Mitt poeng er at jeg bør slutte å poste så mye her, heller være litt på andre deler av forumet hvor jeg kan gjøre mere nytte av meg! :)

Skal se om ikke dette er dagens siste fra meg i SO.. Kan ikke love noe.

7613890[/snapback]

Reglene er oppdatert nå, så da starter vi fra scratch fra.. NÅ! :) Lykke til med abstinensene ;)

Lenke til kommentar

Ja nå er det ikke lenge til det braker løs ;)

Har prøvesmaket på tyrkern og det andre greiene jeg kan blande drinker med (vodka, schweppers lemon og noe lime drink mix) og det var drit godt, gleder meg veldig til i kveld.

Nå om en drøy time skal jeg dra :D

Lenke til kommentar
Når man sitter og teller ned timene til det er noenlunde anstendig å begynne med drikkingen, da er noe veldig galt.

Eller veldig riktig.

7613972[/snapback]

Jeg vil si det er veldig riktig, siden da venter du iallefall til det er noenlunde anstendig. Istedenfor å bare drikke når det passer deg. Litt sivilisert får man være

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...