Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Traff en fyr på gata igår, som tydeligvis ville prate med meg. Fikk et fint kort og greier.

Når vi tar farvel for siste gang behøver det ikke være for alltid.

Vi kan møtes igjen takket være Jesus Kristus.

Vi tror at han kom til denne verden som Guds Sønn for å lide for oss, overvinne døden og gjøre det mulig for oss å leve sammen med våre kjøre for alltid.

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige kan hjelpe deg å finne svar for ditt liv

Lenke til kommentar
Traff en fyr på gata igår, som tydeligvis ville prate med meg. Fikk et fint kort og greier.

*snip*

7612847[/snapback]

Du så vel ut som en stakkars mann som trengte hjelp av Jesus Kritus, så han tok vel sjansen for å hjelpe deg :wee:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Kom på en historie en i clanen kom med om Jehovas vitner.. Skal se om jeg finner den.

Edit: Der, ja.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

One cloudy day this lad known as Chester is standing around by a tram stop in Gothenburg. Or it might have been sunny. No, no... no, it was somewhat windy and a bit cloudy. At any rate, Chester stood there, waiting for the bus to arrive. He had some discreet gray-black earphones connecting his ears to his worn, ugly and scratched iPod mini. The pod, at the time,

which might have been containing pirated music, was set to Shuffle. Any track might have come up at any moment. Chester didn't mind particularly what was playing, absently humming and singing along as he was. Quietly too.

Chester did not pay much attention to the people on the street walking on by, although he probably did notice, at some subconcious level that a spectacled man with a pamphlet was walking from person to person, making small inquiries it would seem.

Now, Chester not being entirely aware what is transpiring, just stands there and picks up singing along with the text in the just recently started song Judith, by A Perfect Circle. At the very same time, the man with the pamphlet is approaching. Chester, singing as he is, still not realizing the man is attempting to socially interact with Chester, does arrive at the part of the song lyrics where the words "Fuck your god, your lord, your christ!" appear. Before Chester has assesed the situation, he has uttered these words in the face of the man with the pamphlet. Judging from the look on his face, and the pamphlet he is carrying, it does dawn upon Chester that this man is a member of Jehova's Witnesses.

Chester wanted to be somewhere else then.

Endret av UGK
Lenke til kommentar
Du så vel ut som en stakkars mann som trengte hjelp av Jesus Kritus, så han tok vel sjansen for å hjelpe deg :wee:

7612856[/snapback]

Igrunn ikke, mister.

Sånne folk er provoserende.

7612901[/snapback]

Helt enig. De er like provoserende som tiggere/bøssebærere.

Lenke til kommentar

Når vi tar farvel for siste gang behøver det ikke være for alltid.

Vi kan møtes igjen takket være Jesus Kristus.

Vi tror at han kom til denne verden som Guds Sønn for å lide for oss, overvinne døden og gjøre det mulig for oss å leve sammen med våre kjøre for alltid.

Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige kan hjelpe deg å finne svar for ditt liv

7612847[/snapback]

Mormonerkirken er koselig =) Mamma var medlem en gang, men så flyttet hun sammen med en fyr uten at de giftet seg med en gang, og da fikk hun ikke være medlem lengre. Men pleier ikke misjonærene deres å gå to og to?

Lenke til kommentar
Og hva var du bannet for, Latterkonge?

7612948[/snapback]

Today on the news:

Some weeks ago a 11 year old boy went crazy and spammed a forum for several hours. In this situation the admins had no other choice then to ban this young boy before the situation got any worse.

Today he was released on a porole to see if he can controll him himself. If not, he might be perm-banned.

:wee:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Mormonerkirken er koselig =) Mamma var medlem en gang, men så flyttet hun sammen med en fyr uten at de giftet seg med en gang, og da fikk hun ikke være medlem lengre. Men pleier ikke misjonærene deres å gå to og to?

7612943[/snapback]

Greit nok at de er koselige, men de behøver da ikke å gå rundt og spre tankene sine om at det finnes en gud som skal passe på alt og alle. Når han i tillegg nektet meg å si at gud ikke finnes, ja da er det nummeret unna før jeg dropkicker jævelen og lar brunøyet hans lese bibelen et par timer.

Lenke til kommentar
Og hva var du bannet for, Latterkonge?

7612948[/snapback]

Today on the news:

Some weeks ago a 11 year old boy went crazy and spammed a forum for several hours. In this situation the admins had no other choice then to ban this young boy before the situation got any worse.

Today he was released on a porole to see if he can controll him himself. If not, he might be perm-banned.

:wee:

7612959[/snapback]

Jøss, var det han jeg så på CNN?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...