Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Wii er kult! Men synes det blir for lite "Nestegenerasjon".... :nei:

7379613[/snapback]

Wii er den eneste av de nye spillmaskinene som kan kalles nestegenerasjons spillmaskin. Xbox360 og Playstation 3 er kun det samme gamle bare med bedre grafikk. Wii er derimot noe helt nytt og vil redefinere alt som heter tvspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mushi, hvordan går det med *host* diabetesen?

7379623[/snapback]

Jeg vil ha sjokolade. Jeg har det også, men jeg får ikke lov av typen min fordi han er redd jeg skal dø elns :wee: Dessuten synes han det er en tullesyksom fordi det ikke skjer noe farlig hvis du ikke gjør noe med blodsukkeret. Selvmotsigelse av en annen verden! Ikke veit jeg.

Lenke til kommentar
Er det noe galt med meg, når alt jeg venter på og tenker på er nintendo wii? :p

7379599[/snapback]

7379613[/snapback]

å?

hvorfors syns du det egentlig?

pga grafikken elns?

Jeg gleder meg som en unge ihvertfall.

7379625[/snapback]

Jeg vet ikke, føler det blir for lite "nytt". Greit nok kontrolleren er kul og sånn, men vis grafikken liksom er omtrent Gamecube så synes jeg det blir for lite nestegenerasjon...

Lenke til kommentar

7379613[/snapback]

Wii er den eneste av de nye spillmaskinene som kan kalles nestegenerasjons spillmaskin. Xbox360 og Playstation 3 er kun det samme gamle bare med bedre grafikk. Wii er derimot noe helt nytt og vil redefinere alt som heter tvspill.

7379632[/snapback]

Sant det du sier der altså. Men spør du meg så er ingen nestegenerasjon! Det er ikke mye nytt på noen etter min mening....

Lenke til kommentar
Mushi, hvordan går det med *host* diabetesen?

7379623[/snapback]

Jeg vil ha sjokolade. Jeg har det også, men jeg får ikke lov av typen min fordi han er redd jeg skal dø elns :wee: Dessuten synes han det er en tullesyksom fordi det ikke skjer noe farlig hvis du ikke gjør noe med blodsukkeret. Selvmotsigelse av en annen verden! Ikke veit jeg.

7379635[/snapback]

Jeg vil ikke si noe om det. Mye farligere å ikke spise enn å spise. Blodsukkeret kan du få opp, men hvis det går får langt ned...

SKjedde med meg i sommer, fikk blackout, og våkna opp på akkuten :ohmy:, skummelt...

Lenke til kommentar
Sant det du sier der altså. Men spør du meg så er ingen nestegenerasjon! Det er ikke mye nytt på noen etter min mening....

7379645[/snapback]

Nå motsier du deg selv. Grafikken på Nintendo Wii er faktisk ikke så aller verst. Var å så på Playstation 3 i dag, veldig fint å se på, men ikke særlig mer enn det.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si noe om det. Mye farligere å ikke spise enn å spise. Blodsukkeret kan du få opp, men hvis det går får langt ned...

SKjedde med meg i sommer, fikk blackout, og våkna opp på akkuten :ohmy:, skummelt...

7379656[/snapback]

Så jeg kan ikke bli anorektiker?

Jaja, der gikk den nødløsninga :p Du bare fortsetter å skremme meg mer og mer du :cry:

Lenke til kommentar
Idag så jeg en sånn veldig kul lampe på Skeidar. Du bare toucha hvor som helst på stanga til lampa (gulvlampa) også ble det lys!

7379660[/snapback]

Å tøft! Hadde ikke gjort noe og hatt en sånn en, bare for tøffhetens skyld liksom.... :p

7379670[/snapback]

Den het forresten "Touchy Gulvlampe"

Ok SasaB.... :ermm:

EDIT: ÅÅÅÅÅ! :p Tenkte på det når jeg posta men fant ikke noe annet ord å bruke, og nå skal jeg bli mobba for det?! PERSONHETS! :no:

:tease:

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Idag så jeg en sånn veldig kul lampe på Skeidar. Du bare toucha hvor som helst på stanga til lampa (gulvlampa) også ble det lys!

7379660[/snapback]

Kanskje du er gud og har blitt homo?

7379678[/snapback]

hvorfor homo? denskjønte jeg ikke...

np: inflames - trigger

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar
Nå motsier du deg selv. Grafikken på Nintendo Wii er faktisk ikke så aller verst. Var å så på Playstation 3 i dag, veldig fint å se på, men ikke særlig mer enn det.

7379669[/snapback]

Men når det står at det nye Zelda spillet har omtrent gamecube grafikk synes jeg det blir litt for lite nytt, men det kommer sikert spill som har bedre grafikk en det spillet.

Men da er vi igjen tilbake på at det er viktigere med bra gameplay en god grafikk...

PS3 = Fin grafikk, men dårlig sjel i maskinen

Wii= Ikke så fin grafikk, men maskinen ser ut til og ha skikkelig sjel!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...