Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Done, tror ikke det går å spyle den ned ?

Skader ikke å prøve :) Men nei, tror ikke det går.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Faen, jeg mista tannbørsten min i do :hrm:

7610714[/snapback]

5 sekundersregel! Rakk du det?

7610749[/snapback]

Hva? :S

tannbørsten sto ganske fint rett opp, så jeg slapp å grave etter den... Den skal ligge i klor over natta for å så bli kokt, stekt og flambert i morgen tidlig :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Når du mister mat eller noe på bakken eller en plass som er ekkelt, så har du 5 sekunder å plukke den opp før den blir full av bakterier, men om du ikke skulle rekke det går du over til 10 sekundersregelen!

7610767[/snapback]

Så vis jeg mister brødskiva mi, i hestebæsj. Så kan jeg spise den, vis den ikke har vært der lengre enn 5 sec?

Lenke til kommentar

Saddam eller ikke Saddam, dette forumet er ikke til å bruke for å linke til personer som blir drept på film. Slikt blir fjernet og rapporter gjerne om dere kommer over flere slike lenker. :)

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert.

Lenke til kommentar
Når du mister mat eller noe på bakken eller en plass som er ekkelt, så har du 5 sekunder å plukke den opp før den blir full av bakterier, men om du ikke skulle rekke det går du over til 10 sekundersregelen!

7610767[/snapback]

Så vis jeg mister brødskiva mi, i hestebæsj. Så kan jeg spise den, vis den ikke har vært der lengre enn 5 sec?

7610783[/snapback]

Det stemmer. Men om du skulle være uheldig og ikke rekke det, så har du 10 sekundersregelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...