Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slarvehank skal selv ha bank! ;)

Men jeg vil ikke gjøre deg noe da, bestevennen min!

7609897[/snapback]

When I grow up I wanna be a policeman. Men helt seriøst så vil jeg bli mod. Jeg mener at forumet trenger flere

Hehe, takk takk bestevenn :wee:

7609913[/snapback]

Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO. Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Jeg kunne bli SO6 mod XD

Lenke til kommentar
Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Nei det er ikke bare i SO at jeg mener det trenges moderering, men jeg hadde med glede tatt meg av å moderere i SO

Lenke til kommentar
Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Syns det høres ut som det perfekte tidsfordriv jeg... :)

Lenke til kommentar
Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Syns det høres ut som det perfekte tidsfordriv jeg... :)

7609948[/snapback]

Tidsfordriv? Det er vel mer som et.. LIV.

Lenke til kommentar
hahah, der skaffa almadora seg en ny avatar!

Dette er så underholdende at jeg ikke vil være sjåfør ikveld i redsel for å gå glipp av mere! :D

Shikaru: begynn nå!

7609947[/snapback]

Måtte jo det når Jarmo sier at man skal :mad:

7609962[/snapback]

Og du tok det faktisk bokstavelig?

Thats why i love you! hahah! Jeg tror jeg skal opprette en sigg.. Med deg som favoritt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...