Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du fortjener warn for å bryte quote reglen, noe du har gjor så utrolig mange ganger

7609686[/snapback]

Han har blitt ganske flink i det siste da :)

7609703[/snapback]

Sorry, men sier meg ikke enig der.

Jeg henger ganske så mye i SO og jeg får med meg de fleste regelbrudd som skjer her. Og du aner ikke hvor mange ganger regelbrudd har skjedd i denne tråden. Ikke bare av Almadora såklart, men også andre brukere

Lenke til kommentar
Darkness| er Almadora din bror eller noe sånt? Du lar ham jo å gjøre hva han vil

7609725[/snapback]

Nei, Almadora og jeg er ikke i slekt. Jeg har ferie og utfører derfor ingen moderatorhandlinger. Hvis du mener han bryter med retningslinjene kan du bruke rapportknappen, så vil det bli håndtert av en moderator :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Darkness| er Almadora din bror eller noe sånt? Du lar ham jo å gjøre hva han vil

7609725[/snapback]

Nei. Han er bare en snill moderator :)

7609736[/snapback]

Han ja :)

Lenke til kommentar

7609725[/snapback]

Nei, Almadora og jeg er ikke i slekt. Jeg har ferie og utfører derfor ingen moderatorhandlinger. Hvis du mener han bryter med retningslinjene kan du bruke rapportknappen, så vil det bli håndtert av en moderator :)

7609737[/snapback]

Du er en knupp :wee:

Lenke til kommentar

7609737[/snapback]

Kan godt si at jeg ikke har rapportert alle regelbruddene. Men fra nå av skal jeg begynne å rapportere vær eneste jeg ser.

Edit: Og der brøt Almadora quote regelen igjen

* Benytt quote på en fornuftig måte! Vi prøver å begrense qoutingen i SO6 til; originalpost + 2(to) quoter pr. post som max. heretter. Dette kan selvsagt brukes med skjønn da, men alle SKAL se igjennom om de quoter unødvendig og gjør de det så skal det som er unødvendig i quoten fjernes. Brudd på disse reglene vil være først muntlig tilsnakk og så blir det desverre sterke midler som må tas ibruk.

Er du usikker på hva som menes med dårlig bruk av quote så kan du ta en titt her i nettikette og lese på emnet "Hva er "unødvendig quoting"?".

Enjoy and behave :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Alltid trodd det var han jeg XD Skikkelig selv eid.

Da sier vi: "Selv eid er vel eid XD"

7609769[/snapback]

Fin orddeling *pirke*

7609790[/snapback]

DET kan ikke være et regelbrudd vel?

EDIT: Mange som kommer til å spamme nå ser jeg :)

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...