Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendte deg en pm den 24. og spurte om du visste noe om når den tråden her kom, siden jeg etter pm'ing med Aalton fikk lære at det var helt opp til deg.

7379348[/snapback]

Uh...beklager. Den må ha gått i glemmeboka mi. Jeg har lest PM'en men det gjorde jeg da jeg var på besøk hos madammen og jah...beklager :\

7379409[/snapback]

Det går bra. Jeg klarte bare ikke helt å skjønne hva jeg hadde gjort som var "slemt" nok til at en mod skulle ignorere pm'ene mine :p

Meeeen nå forsto jeg quite well

Lenke til kommentar
Det går bra. Jeg klarte bare ikke helt å skjønne hva jeg hadde gjort som var "slemt" nok til at en mod skulle ignorere pm'ene mine :p

Meeeen nå forsto jeg quite well

7379422[/snapback]

Å..pass deg...jeg hater deg dypt egentlig ;)

Jeg ville ikke ha rørt musa til Britney om jeg så fikk betalt for det. Hun er ufyselig stygg.

Edit: Og vil dere ha bildet fra mushi så send henne en PM heller og spør om bildet og ikke fyll SO6 med "PM?" spørsmål...

Lenke til kommentar
Da sliter jeg litt med å finne ut hvilken funksjon denne tråden har. Ikke får vi diskutere, og ikke får vi si hva vi gjøre utifra ditt utsagn. Support blir også vanskelig.

7379312[/snapback]

Dere kan snakke om hva dere vil så lenge det faktisk er et samtalemne, og ikke bare "du er teit" og "hei, nå er jeg våken!!!". Ellers gjelder vanlige regler som for resten av forumet. Personhets er ikke mer tillatt i SO enn andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...