Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg få forklare, for all del.

Det er 3 stk jenter som plager meg, "la oss møøøøtes"

dette er alså gamle venner som jeg ikke har sett på noen år

Så møter jeg en, hun er 13 nå(og nice), jeg er 16. Hun begynner fort å ta på meg. Men så kommer moren inn og sjekker. Så sier moren at hun må ha døren åpen..

WTF.

Så møter jeg jente nr2, hun var fin, men ikke like fin som jente nummer 1. Hun var ikke særlig intressert. ville bare prate osv. Skal se om jeg får bona henne før jeg reiser sørover igjen, eller så må jeg få lurt moren til jente nummer 1 hit.

Så møter jeg hun feite, og vi begynner å nærmest konkurrere om hvem som har flest psykiske problemer. Så går jeg på kjøkkenet og ordner en drink av flaska med 75% jeg fikk fra bestefar, ble battery og hb blanda med burn.. huff.

Så kommer jeg ned i kjelleren så ligger hun naken. Omfg, jeg løp ut av huset, slapp glasset og flaska mi ligger vel enda på kjøkkenet.. Jaja, får mer hb av bestefar så det er ikke farlig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
La meg få forklare, for all del.

Det er 3 stk jenter som plager meg, "la oss møøøøtes"

dette er alså gamle venner som jeg ikke har sett på noen år

Så møter jeg en, hun er 13 nå(og nice), jeg er 16. Hun begynner fort å ta på meg. Men så kommer moren inn og sjekker. Så sier moren at hun må ha døren åpen..

WTF.

Så møter jeg jente nr2, hun var fin, men ikke like fin som jente nummer 1. Hun var ikke særlig intressert. ville bare prate osv. Skal se om jeg får bona henne før jeg reiser sørover igjen, eller så må jeg få lurt moren til jente nummer 1 hit.

Så møter jeg hun feite, og vi begynner å nærmest konkurrere om hvem som har flest psykiske problemer. Så går jeg på kjøkkenet og ordner en drink av flaska med 75% jeg fikk fra bestefar, ble battery og hb blanda med burn.. huff.

Så kommer jeg ned i kjelleren så ligger hun naken. Omfg, jeg løp ut av huset, slapp glasset og flaska mi ligger vel enda på kjøkkenet.. Jaja, får mer hb av bestefar så det er ikke farlig.

7608224[/snapback]

LOL!:p fjortentegnsregelen

Lenke til kommentar
Heftig Bønndy! Men du, ikke ta hun 13 åringen da, det er ikke bra! :D

Men hun andre kan du jo jobbe litt med! Mens hun tredje ligger du langt unna lol! ''Bone over'' hahahhaha

7608248[/snapback]

Meh, jeg MÅ få bli litt mer klådd på av hun. Kåte jenter nordpå i en dal uten noe særlig med gutter..

Jeg har planene klare, få hun med hit. Litt alkohol så bryter vi det skillet med usikkerhet.

Isj, jeg har blokka hun feite på msn. ÆSJ :sick:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Heftig Bønndy! Men du, ikke ta hun 13 åringen da, det er ikke bra! :D

Men hun andre kan du jo jobbe litt med! Mens hun tredje ligger du langt unna lol! ''Bone over'' hahahhaha

7608248[/snapback]

Meh, jeg MÅ få bli litt mer klådd på av hun. Kåte jenter nordpå i en dal uten noe særlig med gutter..

Isj, jeg har blokka hun feite på msn. ÆSJ :sick:

7608274[/snapback]

Som sagt av en annen bruker: Fat chicks need love to, but they gotta pay for it! ;)

Nei men du.. er det ikke litt ekkelt å bli klådd på av en 13 åring da?

Lenke til kommentar
Hehe, det er surt.

Men jeg ville ikke satset på 13-åringen. Aldri så digg hun måtte være. Handler om prinsipper.

7608291[/snapback]

Litt pedo må man nå få lov å være.

Men usj, jeg ville heller ha tatt en deilig gutt enn hun feite jenta.

PepsiCo: mhm, nesj.

Nstin: jau. Hun skal hit på nyttårsaften, etter de har skutt opp raketter..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hehe, det er surt.

Men jeg ville ikke satset på 13-åringen. Aldri så digg hun måtte være. Handler om prinsipper.

7608291[/snapback]

Litt pedo må man nå få lov å være.

Men usj, jeg ville heller ha tatt en deilig gutt enn hun feite jenta.

PepsiCo: mhm, nesj.

Nstin: jau. Hun skal hit på nyttårsaften, etter de har skutt opp raketter..

7608307[/snapback]

Da håper jeg du har fått snakket med bestefaren din om mer hb, hehe.

lucky guy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...