Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stenger denne for å rydde.

Får se om jeg blir ferdig i år. :)

Edit; Åpnet igjen. Mer flaming og en ukes ferie blir gitt. Skjerpings, snart et nytt år.

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert :)

Optimus Prime kalles inn til å passe på dere.

post-15355-1166654766.gif

Lenke til kommentar
Ja, men dere østlandspyser må smake Bergen Kabab sin. Det er skikkelig mannfolkmat.

7606966[/snapback]

Hahaha, amen - skrev jo nettopp det selv. Kjenner jeg deg? :hmm:

7606981[/snapback]

Nei, kanskje du hadde blitt kjent med meg hvis vi ikke skulle få besøk til middag. Forbannet.

Lenke til kommentar
Idiot er ikke ord som går overens med innlegg her.

7606945[/snapback]

nå må jeg begynne å lure :ermm:

Her kommer ungene og spammer ned alt og så uttrykker jeg meg sånn jeg føler og det blir slettet. kunne ha redigert :innocent:

7606971[/snapback]

Takk deg selv. Videre reaksjon får du ta på pm. God lesing for ordens skyld;

https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#brudd

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...