Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh. selvfølgelig  :p hva er planene for dagen folkens?

7605345[/snapback]

Petter kommer :love:

...Og imorra er det nyttårsaften :D

7605354[/snapback]

Hørtes koselig ut :yes: tenkte jeg skulle prøve litt ishockey idag, men siden det regner så :no: Ellers tror jeg det blir filmkveld og peppes idag :)

Lenke til kommentar
Hørtes koselig ut  :yes: tenkte jeg skulle prøve litt ishockey idag, men siden det regner så :no: Ellers tror jeg det blir filmkveld og peppes idag :)

7605369[/snapback]

Oi, satan. Slo meg nettop at jeg ikke har stått en eneste gang på skøyter i år.. Skammer meg. :p

7605414[/snapback]

Og det som er så ufattelig morro, uansett om man er god eller nybegynner :D Fart og morro er det.. anbefalles for alle som ikke har prøvd :) Med en varm kakao med krem når du kommer inn igjen etter en varm dusj! :D

Lenke til kommentar
Oi, satan. Slo meg nettop at jeg ikke har stått en eneste gang på skøyter i år.. Skammer meg. :p

7605414[/snapback]

Hva med ski? :(

7605423[/snapback]

Joda, venner med hytter på geilo er greit å ha.. :p Var der en langhelg før jul. Utrolig bra føre. Ellers er det heller dårlig med snø her i bergensområdet.

Lenke til kommentar

7605414[/snapback]

Hva med ski? :(

7605423[/snapback]

Jeg bor egentlig i Øyer og ikke Lillehammer som det står.. og jeg bor 200 meter unna hafjell ;) Som har skaffet seg gondol i sommer.hehe.. Egenlig så burde jeg skamme meg over at jeg ikke har sesongkort :(

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...