Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kommer aldri til å få meg til å gjøre det, eneste jeg vasker er meg selv i blant :p

7604462[/snapback]

Det er bra.

Det er utrolig mange med dårlig hygiene rundt i verden. Skjønner ikke folk som bare dusjer 2 ganger i uka o.l. Det stinker og er veldig uaktrakktivt.

Verste jeg vet er jenter som ikke vasker seg :sick:

Lenke til kommentar
kommer aldri til å få meg til å gjøre det, eneste jeg vasker er meg selv i blant :p

7604462[/snapback]

Det er bra.

Det er utrolig mange med dårlig hygiene rundt i verden. Skjønner ikke folk som bare dusjer 2 ganger i uka o.l. Det stinker og er veldig uaktrakktivt.

Verste jeg vet er jenter som ikke vasker seg :sick:

7604467[/snapback]

er det ikke bare jentene som SKAL dusje da?sånn det var før i tiden :hmm: kanskje jeg skal starte å vaske meg 1 gang i uka igjen da eller?

Lenke til kommentar
er det ikke bare jentene som SKAL dusje da?sånn det var før i tiden :hmm: kanskje jeg skal starte å vaske meg 1 gang i uka igjen da eller?

7604471[/snapback]

Vel, jeg dusjer i alle fall 2. hver dag..Men jeg trener også i tillegg (2 mnd bare :blush:), så da dusjer man litt oftere.. men synes det er digg å være rein (though elg også er fint)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Da er jeg tilbake. Måtte bare ha meg en sykkeltur rundt i byen. :) Deilig. Er glodvarmt ute og jeg kan sykle uten genser.

Er dere i live fortsatt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...