Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hehe, laster du også ned hele tiden? :)

Jeg er så heldig at naboene ikke har/bruker pc. Slipper å dele linja med noen..

7378728[/snapback]

Neh, laster ned på dagtid og over natta.

Det er ille nok å måtte dele 2Mbit på fem maskiner (fire hybler, samt husvert) om ikke 2 av nevnte skal benytte all sin tid hjemme fra skolen på å misbruke Limewire slik at det tar ca 2 jævla minutter å laste så meget som Google.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neh, laster ned på dagtid og over natta.

Det er ille nok å måtte dele 2Mbit på fem maskiner (fire hybler, samt husvert) om ikke 2 av nevnte skal benytte all sin tid hjemme fra skolen på å misbruke Limewire slik at det tar ca 2 jævla minutter å laste så meget som Google.

7378748[/snapback]

Hehe..

Bare 2mb? Til og med jeg har 3mb :p. Ta det opp med husvert om han/hun kan oppgradere linja. Jeg hadde ikke orka det der..!

Lenke til kommentar
Bare 2mb? Til og med jeg har 3mb :p. Ta det opp med husvert om han/hun kan oppgradere linja. Jeg hadde ikke orka det der..!

7378767[/snapback]

Vel.. for øyeblikket nyter jeg å være en drittsekk av en nettverksansvarlig, skal se hvor lenge jeg holder ut før jeg erklærer røykemøte utafor.

Lenke til kommentar
Når blei SO egentlig noe seriøst?

Det virker mer som en plass der folk kan sleppe ut dritt de har på hjertet, så resten av forumet får slippe.

7379009[/snapback]

Da har du misforstått.

Darkness| hvis du stenger den, da setter du ny rekord :) bare 106 sider

7379013[/snapback]

Jeg ønsker ikke å stenge den, men det er mange andre som ønsker å få den bort for godt. Dere gir dem ikke akkurat mindre grunn hver gang dere skriver masse piss-poster og oppfører dere som 12åringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...