Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smilefjes også? Synes de kan være der jeg! :)

7602136[/snapback]

Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant.

Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet.

/DIE

Lenke til kommentar
Smilefjes også? Synes de kan være der jeg! :)

7602136[/snapback]

Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant.

Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet.

/DIE

7602158[/snapback]

Jepp skjønner det, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig å ha de i lista da? Så all form for smilefjes er tatt bor`? ^^

Er jo alltids hyggeli å få et lite hjerte fra en jente eller noe! :D

Lenke til kommentar

/DIE

7602158[/snapback]

Jeg har det såpass enkelt at jeg ikke har kontakt med slike folk jeg :p

Lenke til kommentar

/DIE

7602158[/snapback]

Det er derfor man skal blokkere idiotene som tar den typen smileyer i bruk.

Lenke til kommentar

Jaja. er ikke så veldig fan av de standard msn smilyene heller, men bare bokstavene/tallene og tegnene i seg selv funker fint.

Håper jeg får kjøpt en ny pult i morgen.

Om ikke så må jeg omøblere rommet en del for å få bedre arbeidsplass til tegning og hele den delen.

Tenkte jeg skulle skaffe meg en vanlig hjørne pult, pluss en til som står på siden så jeg får litt bedre plass.

Om ikke de har noe som passer akkuratt til hvor jeg skal ha den på rommet mitt da. Det hadde jo vært det beste.

Men alt det jeg sa nå var sikkert ikke så interessant for resten av befolkningen her.

Greit å få noe sagt uansett.

Lenke til kommentar
:thumbs: Jeg fikk Almadora til å holde kjeft på MSN. :)

7602219[/snapback]

Hvordan ? :) Sende enda flere nudge en han? :p

7602226[/snapback]

Snakke som en voksen. :)

Det vet han ikke hva han skal si i motforsvar. :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Almadora sier:

Du vet ikke hvor jeg bor (Utrolig mange :p -smylier)

Anders "Woodly" Skogli - "Marry nyjær!" sier:

Nei, det vet jeg ikke.

Almadora sier:

Så du kan jo ikke sende noe i posten da

Anders "Woodly" Skogli - "Marry nyjær!" sier:

Internett vet hvor du bur.

Den sender premien.

Almadora sier:

ok

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.