Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Men nicket. Nicket. Du kan jo ikke ha et sånt nick. Egentlig bare leta jeg etter en grunn til å blokke deg! ^^ 7602086[/snapback] Er det noe galt med nicket? Hva er galt med det? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Almadora Ruler Fordi Jeg Har Så Kult Nick På Msn sier: ... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Almadora prøvde fortvilt å sende nudge til meg men siden jeg er üb3rl33th4x0r går det nok ikke /Macpowah! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Funker fint å skru av nudge også. Har skrudd av msn lyder, nudge og all form for smile fjes. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Smilefjes også? Synes de kan være der jeg! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Almadora prøvde fortvilt å sende nudge til meg men siden jeg er üb3rl33th4x0r går det nok ikke /Macpowah! 7602121[/snapback] Neei! Jeg bare latet som... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg mobber Almadora. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Smilefjes også? Synes de kan være der jeg! 7602136[/snapback] Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant. Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet. /DIE Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fint å være til hjelp Men noen som vil bli nudge bomba? Jeg føler en trang til å nudge bombe noen 7601945[/snapback] Start nudge-war med Latterkongen! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Smilefjes også? Synes de kan være der jeg! 7602136[/snapback] Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant. Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet. /DIE 7602158[/snapback] Jepp skjønner det, men det er vel strengt tatt ikke nødvendig å ha de i lista da? Så all form for smilefjes er tatt bor`? ^^ Er jo alltids hyggeli å få et lite hjerte fra en jente eller noe! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant. Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet. /DIE 7602158[/snapback] Jeg har det såpass enkelt at jeg ikke har kontakt med slike folk jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at almadora virker sosialt tilbakestående.. No offence. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant. Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet... 7602158[/snapback] (klikkbar) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hm, jeg har flytta inn i ny leilighet i dag og nå har husverten min satt ut hunden sin som bor utenfor døra mi, jeg tenkte å gå ut for å ta en røyk men der sto hunden som aldri hatte sett meg før og klikka mongo Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk Almadora til å holde kjeft på MSN. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ikke når folk har de mest irriterende smilefjesene som finnes, og bruker de konstant. Også er det de .gif sakene, der de har bytta ut ord som 'ikke' til en stygg blinkende sak der det står det samma ordet. /DIE 7602158[/snapback] Det er derfor man skal blokkere idiotene som tar den typen smileyer i bruk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk Almadora til å holde kjeft på MSN. 7602219[/snapback] Hvordan ? Sende enda flere nudge en han? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jaja. er ikke så veldig fan av de standard msn smilyene heller, men bare bokstavene/tallene og tegnene i seg selv funker fint. Håper jeg får kjøpt en ny pult i morgen. Om ikke så må jeg omøblere rommet en del for å få bedre arbeidsplass til tegning og hele den delen. Tenkte jeg skulle skaffe meg en vanlig hjørne pult, pluss en til som står på siden så jeg får litt bedre plass. Om ikke de har noe som passer akkuratt til hvor jeg skal ha den på rommet mitt da. Det hadde jo vært det beste. Men alt det jeg sa nå var sikkert ikke så interessant for resten av befolkningen her. Greit å få noe sagt uansett. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk Almadora til å holde kjeft på MSN. 7602219[/snapback] Hvordan ? Sende enda flere nudge en han? 7602226[/snapback] Snakke som en voksen. Det vet han ikke hva han skal si i motforsvar. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Almadora sier: Du vet ikke hvor jeg bor (Utrolig mange -smylier) Anders "Woodly" Skogli - "Marry nyjær!" sier: Nei, det vet jeg ikke. Almadora sier: Så du kan jo ikke sende noe i posten da Anders "Woodly" Skogli - "Marry nyjær!" sier: Internett vet hvor du bur. Den sender premien. Almadora sier: ok Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvorfor ha Almadora på msn uannsett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg